eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotelefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] › telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: McRella <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost]
    Date: Tue, 10 Jan 2012 12:48:37 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <jeh8jq$rbc$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.57.216
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1326196154 28012 81.219.57.216 (10 Jan 2012 11:49:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jan 2012 11:49:14 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:695745 pl.misc.telefonia.gsm:1023106
    [ ukryj nagłówki ]

    Oddałem telefon do serwisu w celu wymiany obudowy, telefon dość
    specyficzny - Blackberry 9500 Storm, zdając sobie sprawę że taką
    operację należy powierzyć specjalistom. Telefon zakupiony na Allegro,
    sprawny, komentarz pozytywny, obudowa też z Allegro (oryginalna).
    Oddałem telefon w 100% sprawny, na paragonie przyjmujący nie zastrzegł
    że stwierdził jakieś usterki. Wczoraj podczas odbioru stwierdziłem, że
    nie działają 3 przyciski. Pani wydająca aparat stwierdziła, że serwisant
    przed naprawą ujawnił nie działające owe 3 klawisze i że oni nie biorą
    odpowiedzialności za tą usterkę. Nie będę przytaczał samej konwersacji i
    prób wmawiania mi, że oddałem zepsuty telefon i że na pewno sam
    próbowałem rozkręcić ale mi się nie udało etc etc.

    W związku z tym chciałbym się dowiedzieć, jak to jest z
    odpowiedzialnością serwisu, czy to ja muszę przed oddaniem udowodnić, ze
    wszystko jest sprawne, czy to serwis ma sprawdzić stan telefonu i
    zastrzec sobie że nie bierze odpowiedzialności za obecne usterki i
    ewentualnie inne powstałe w ich konsekwencji?
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1