  • 101. Data: 2022-02-12 19:01:16
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak przeczytałem cały wątek, tak w oczy rzuciło mi się że jedynie Ty i
    > Jacek Maciejewski używacie epitetów "normalny", "durny", "kretyni",
    > "idioci". Po stronie "szurów" nie przeczytałem takich generalizacji.

    Słuszna uwaga.

    > Jak dla niezdecydowanego jedni i drudzy podają jakieś argumenty, ale to
    > dodatkowe plucie wygląda po prostu słabo.

    Czy ja wiem? Nie sądzę, że bezczelne kłamstwa i manipulacje szurów w
    mediach są kasowane ze względu na ich mądrość. Moim zdaniem nie można
    być normalnym i równocześnie powielać fejniusy i kłamstwa, które
    wielokrotnie zostały prostowane i wyjaśniane.

    Chyba Mrożek kiedyś powiedział, że dupę czasem trzeba nazwać dupą.
    I ja się z nim zgadzam.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 102. Data: 2022-02-12 19:27:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 19:01, Kviat pisze:

    > Chyba Mrożek kiedyś powiedział, że dupę czasem trzeba nazwać dupą.
    > I ja się z nim zgadzam.

    Dlatego sądzę, że jak szczepionka przestała działać, to trzeba
    powiedzieć, że jesteśmy w dupie i póki co przykrywamy to trzecią dawką,
    ale trzeba ustalić co dalej.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 103. Data: 2022-02-12 19:42:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 18:45, Shrek pisze:
    > W dniu 12.02.2022 o 18:38, Kviat pisze:

    > Aha. Teraz będzię wiedział:P Dziękuje pan kfiatek:P Na przyszłość -
    > eksperci nie są od tego, żeby przewidywać co się stanie jak.

    I kto tu robi kurwę z logiki?

    Eksperci mówią jak.
    A politycy i obywatele olewają to jak, albo robią coś wręcz odwrotnego
    od jak.

    Podam ci przykład.
    Ekspert mówi: noszenie maseczki zmniejsza transmisję wirusa. Jak
    będziecie nosić maseczki szybciej uporamy się z pandemią.
    Szur łazi po sklepie z maseczką na brodzie, albo i bez i zaczepia
    policjantów z kamerą, żeby udowodnić, że łamie się jego prawa
    obywatelskie (równocześnie dostając orgazmu, gdy pałują julki na
    legalnych demonstracjach). Pandemia dalej dobrze się bawi. Więc szur ma
    pretensję do eksperta, bo przecież nosi maseczkę, a ekspert twierdził,
    że pandemia się skończy, a się nie skończyła i na dodatek jest fefnasta
    fala. No pojebani ci eksperci, którzy nie potrafią przewidzieć
    przyszłości, a obiecywali, że się skończy i na dodatek od maseczki można
    przecież dostać grzyba.
    Więc szury miały rację, żeby nie nosić maseczek, bo przecież pandemia
    się nie skończyła, więc są nieskuteczne, a jak ktoś mi zwróci uwagę, że
    nie mam maseczki w autobusie, to dam w ryja, bo łamią moje prawa
    obywatelskie, bo żadna gruba baba z siatką ze szczypiorkiem nie będzie
    mi mówiła, czy mam nosić maseczkę, czy nie mam.

    Inny przykład.
    Ekspert mówi: mamy skuteczną szczepionkę, JAK ludzie się zaszczepią, to
    pandemia się skończy.
    Szur myśli, a po chuj się będę szczepił chipami, niech się inni
    szczepią. Inny, że eee... dzisiaj imieniny cioci, jutro sylwester
    marzeń, zaszczepię się pojutrze. Jak nie zapomnę.
    Polityk, że nie będzie zmuszał szura, bo straci jego głos. Celebryta, że
    tak do końca to nie można ufać tym szczepionkom, bo jakieś takie
    nieprzebadane do końca, a i adidasa można dostać.
    W końcu jeden się zaszczepił, drugi po pół roku, trzeci w ogóle i nagle
    ten zaszczepiony pierdoli, że go ekspert oszukał i się nie zna, nie wie
    co mówi, bo przecież się zaszczepił i te szczepionki nie działają, bo
    pandemia jest nadal i chuj z tymi niedziałającymi szczepionkami.
    Pojebani ci eksperci, szczepią ludzi nieskutecznymi szczepionkami, ja
    się zaszczepiłem, a ci idioci mówią, że trzeba trzeci raz. Co oni?
    Przyszłości nie potrafią przewidzieć? To po chuj ludziom mówili, że
    szczepionki są skuteczne, skoro widać, że są nieskuteczne?

    > Które nie są skuteczne i dane już dostałeś, tylko próbujesz robić logike
    > z kurwy.

    Które są skuteczne i dane już sam podałeś.

    > A jakiego konkretnie zalecenia nie spełnili które spowodowało, że
    > skuteczność szczepienia podanego zgodnie z instrukcją obsługi spadła do
    > 10%?

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 104. Data: 2022-02-12 20:00:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 19:42, Kviat pisze:

    > I kto tu robi kurwę z logiki?
    >
    > Eksperci mówią jak.
    > A politycy i obywatele olewają to jak, albo robią coś wręcz odwrotnego
    > od jak.

    Przepraszam, ale co sprzecznego ze zdaniem ekspertów zrobili politycy i
    ci co się zaszczepili, że im skuteczność szczepienia spadła do 10% po
    pół roku?

    > Podam ci przykład.
    > Ekspert mówi: noszenie maseczki zmniejsza transmisję wirusa. Jak
    > będziecie nosić maseczki szybciej uporamy się z pandemią.

    Przykład dostałeś powyżej i nie zmieniaj tematu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 105. Data: 2022-02-12 22:36:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Normalny człowiek mówi konkretem. Co mianowicie innego, Einsteinie?
    > Zabrakło weny?

    Kilka rozwiązań można wymyślić. Są takie płyny, które wlewa się do opony
    i one później zatykają dziurki. Drugie rozwiązanie, to poszukać
    wulkanizacji. U nas - nie wiem, jak to częste - jest też mobilna
    wulkanizacja. Gość ma sprzęt na busie i przyjeżdża, gdzie stoisz :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 106. Data: 2022-02-12 23:07:33
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ja? Nie przypominam sobie. Twierdziłem, że szczepienia (normalnie)
    > blokują namnażanie się wirusa i na tym etapie powstrzymują zakażenie.

    "Zakażenie, infekcja (z łac. infectio) - wtargnięcie do organizmu
    drobnoustrojów chorobotwórczych i ich następujące namnażanie się. W celu
    wywołania choroby muszą one pokonać odporność organizmu. "

    Być może w twojej biblii uważają inaczej, nie wiem.

    > Ale wiesz czyje to? ;)

    Kojarzę, że jakiegoś profesorka z tvpinfo, ale nawet nie chce mi się sprawdzać.

  • 107. Data: 2022-02-12 23:09:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 11.02.2022 o 16:08, Kviat pisze:

    > To kurwa wiesz, czy chyba?

    a umiesz czytać ze zrozumieniem?

    czy położenie słowa 'chyba' w zdaniu "CHYBA W OKOLICY WAKACJI" to dla ciebie zagadka?

    > Wiesz, że znowu bredzisz, ale na wszelki wypadek używasz słowa "chyba".
    > Tak właśnie działają szury. Nie wiedzą na pewno, nie sprawdzą, coś
    > gdzieś usłyszą, powtarzają bezmyślnie. Ale dodadzą "chyba" i uważają, że
    > wszystko w porządku i nie mogą się nadziwić, że są nazywani szurami.

    ale żeś się nakręcił :)

    > Po chuj powtarzasz coś, o czym piszesz "chyba"?

    po chuj dopierdalasz się w trzech odsłonach do czegoś, czego nawet nie przeczytałeś
    poprawnie?

    > Bredzisz.
    > Przechorowanie zawsze jest gorsze niż zaszczepienie.

    tego też nie ogarnąłeś, tylko kontynuujesz nie na temat... wygląda że jednym z
    efektów
    ubocznych szczepionki może być zwiększona agresja na słowa klucze :)

    > Twierdził, że jest bardziej stabilny od wirusa grypy, a nie że nie mutuje.
    > Szury sobie to przetłumaczyły na "powiedział, że nie mutuje".

    "Ten wirus jest dużo bardziej stabilny (...). Tutaj raczej odporność będzie się
    utrzymywała przez wiele lat"

    Nie wyszło, trudno. Tylko po co w ogóle bawić się w jakieś nie naukowe spekulacje,
    wywiady
    dla prasy, występy w tv skoro można zamiast tego ograniczyć się do suchych danych i
    uniknąć 'mówił inaczej' z jednej, oraz 'tylko spekulował' z drugiej strony?

    A przedstawione nam suche dane mówią, że szczepienie jest o wiele rzędów wielkości
    bezpieczniejsze niż przechorowanie, zwłaszcza w przypadku oryginalnego wariantu, tyle
    że
    nachalne robienie ze szczepionki ósmego cudu świata jest na dziś dzień po prostu
    przeciwskuteczne, a agresywna pogarda aż bijąca z niektórych, którym wydaje się że są

    ambasadorami rozumu, rodzi automatyczny opór wśród tych którzy są wystraszeni czy
    mają
    jakieś - zwykle bezzasadne - wątpliwości.

  • 108. Data: 2022-02-12 23:10:35
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > A twój wniosek końcowy że skoro skuteczność szybko spada to nie będziesz
    > się szczepił jest doprawy idiotyczny. Normalny człowiek pomyśli - skoro
    > szybko spada to trzeba się często szczepić.

    Strach pomyśleć co będzie jak Shurek wyjeździ bak do końca. Już pewnie nigdy
    nie tankuje, bo znowu może mu się paliwo skończyć.

    To racjonalne -- tak postępuje każdy normalny ;)

  • 109. Data: 2022-02-12 23:11:32
    Temat: Re: nałukofcy w życiu codziennym
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Ja rozumiem jak działa i czym zajmuje się (tania) propaganda.

    Na pewno, bo ją uprawiasz w wersji bardzo taniej.
    Możesz spierdalać.

  • 110. Data: 2022-02-12 23:14:40
    Od: n...@o...pl

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Jak dla niezdecydowanego jedni i drudzy podają jakieś argumenty, ale to
    > dodatkowe plucie wygląda po prostu słabo.

    Powiem więcej -- niektórzy lekarze diagnozują nawet kretynizm.
    A pacjenci muszą to znosić i nawet nie mogą zwrócić im uwagi.
    To jest dopiero słabe...