  • 51. Data: 2009-11-24 17:43:53
    Temat: Re: symbole religijne w klasie [krzyż - Rzymska kara śmierci przez torturę]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pm8wj2xy5d-9BO@cynthia.brudna.chmurka.net Andrzej Adam
    Filip <a...@x...wp.pl> pisze:

    > A już miałem nadzieje że nie :-)
    Ba! znasz to przysłowie o nadziei, matce itd.? :)

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2009-11-24 17:45:27
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ale takich, które są obiektywnie weryfikowalne.
    >
    > Wiara, z definicji, nie jest weryfikowalna.

    Czy teologia to nauka? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Mając jedzenia do syta i fajkę pełną tytoniu,

  • 53. Data: 2009-11-24 17:54:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:wah4fdnx4c-9BO@cynthia.brudna.chmurka.net Andrzej Adam
    Filip <a...@x...wp.pl> pisze:

    > Czy teologia to nauka? ;-)
    W takim samym stopniu jak polucja jest seksem. :)

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2009-11-24 18:25:50
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > I właśnie dlatego trzeba uczniów przyzwyczajać do tego że katolicy
    > dominują
    > i rządzą w Polsce. Zamiatając skutki pod dywan nie zmienisz przyczyn.

    A tak atakując KK zastanów się czy wolisz jednak rządy Talibów czy
    radykalnego
    Islamu w Polsce ? Bo alternatywy nie ma - pustki duchowej nigdzie na
    świecie
    nie ma (sprawdź statystykę osób wierzących/ateistów na świecie) - kiedy
    udałoby się w końcu KK usunąć z Polski to natychmiast pojawi się coś innego,
    nie trudno zauważyć że najbardziej dynamicznie wejdzie Islam i wprowadzi
    państwo islamskie (i tak niedługo przejmie rządy w głupiej Francji a potem
    dalej..).
    Wtedy choć będziesz płakał po nocach to w dzień regularnie będziesz modlił
    się
    według grafiku czy to się tobie będzie podobać czy nie, a jak wyłamiesz się
    może więzienia zasmakujesz a może utraty pracy ew inne kary...

    Zanim zniszczysz to co jest i z czego korzystasz to zastanów sie na co
    chcesz to zamienić........

  • 55. Data: 2009-11-24 18:29:12
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Trzeba być niedorozwojem lub dewiantem, żeby nie widzieć w tym przemocy.
    > Sam się facet przybił z dziką przyjemnością.

    > Jest bardzo trafne i adekwatne.

    > Najpierw psychika ludzka kształtuje się w określonym kontekście.
    > Dopiero potem, być może spaczona na etapie kształtowania, coś tam jakoś
    > traktuje.

    > Nikogo? Kto ci tych bzdur naopowiadał?

    > Wszystkich?

    > Jedyne w miarę sensowne twierdzenie w całym poście. Niby nic, ale zawsze
    > coś, choć jedna jaskółka wiosny nie czyni.
    >
    > --
    Jotte - musisz bardzo cierpieć - współczuje ci, że wszystko tak płasko
    odbierasz
    , rodzinie twojej też współczuję......
    Pozdrawiam - przyda się

  • 56. Data: 2009-11-24 18:33:43
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > W każdej?
    > A po co chcesz to robić?
    > Chcesz być takim samym idiotą i chamem jak ci, co prawem kaduka krzyże w
    > państwowych instytucjach neutralnego światopoglądowo państwa wieszają?

    Sam jesteś idiotą i chamem, i jeśli nie umiesz bez obrażania innych
    publicznie wypowiadać
    się to rozmawiaj sobie jedynie z kimś z własnej rodziny - to będzie wasz
    prywatny problem.

  • 57. Data: 2009-11-24 18:40:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:heh8ff$8k6$1@news.onet.pl Zygmunt <...@o...eu> pisze:

> [...]
    > może więzienia zasmakujesz a może utraty pracy ew inne kary...
    > Zanim zniszczysz to co jest i z czego korzystasz to zastanów sie na co
    Ze zdziwieniem to czytam - aż tak nie rozumiesz? Przecież nie chodzi o
    usuwanie związków wyznaniowych (jakichkolwiek) lecz o wyznaczenie im
    określonego miejsca w życiu społecznym (w sensie instytucjonalnym). Podobnie
    jak uregulowano to w przypadku stowarzyszeń, fundacji, związków zawodowych
    itp. A podstawą takich uregulowań powinien być całkowity rozdział instytucji
    i organizacji kościelnych (nie tylko kk) od struktur i organów świeckiego
    państwa. Zrównanie w kwestiach dotyczących kontroli dochodów i opodatkowania
    z innymi podmiotami tego rodzaju. Objęcie ich ogólnie obowiązującymi
    procedurami kontrolnymi w zakresie prowadzonej działalności.
    To tyle w znacznym uogólnieniu.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2009-11-24 18:45:57
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Zygmunt" <...@o...eu> pisze:

    > Sam jesteś idiotą i chamem, i jeśli nie umiesz bez obrażania innych
    > publicznie wypowiadać się to rozmawiaj sobie jedynie z kimś z własnej
    > rodziny - to będzie wasz prywatny problem.

    On się poczuł obrażony przed tobą. Nie zauważyłeś? Przerosło cię to? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kto zasłania uszy, kradnąc dzwon ze świątyni, oszukuje sam siebie.

  • 59. Data: 2009-11-24 18:46:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:heh8lo$9au$1@news.onet.pl Zygmunt <...@o...eu> pisze:

    > Jotte - musisz bardzo cierpieć - współczuje ci, że wszystko tak płasko
    > odbierasz
    > , rodzinie twojej też współczuję......
    > Pozdrawiam - przyda się
    Szczeniackie, infantylne teksty.
    Wstydź się, Zyga, i przeproś rodzinę jeśli masz. Za siebie ją przeproś.
    A ja ją ze swej strony pozdrawiam (przekaż z łaski swojej) - przyda się.

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2009-11-24 18:46:53
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > W takim samym stopniu jak polucja jest seksem. :)
    Rozwijając ten obiecujący wątek to wszystkie nauki humanistyczne są tak samo
    naukami
    jak polucja seksem .....................