  • 1. Data: 2008-08-29 14:01:50
    Temat: Przedwczesne zerwanie umowy z Era ??
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    Skradziono (badz zgubilem - tego nie jestem na 100% pewien) mi telefon, oczywiscie
    era nie zaproponowala mi zadnego aparatu w
    rozsadnej cenie, chociaz bylem sklonny podpisac kolejny cyrograf, obecny konczy mi
    sie w kwietniu.
    Zgodnie z warunkami umowy godzine po tym zdarzeniu zglosilem ten fakt do Ery,
    zablokowali polaczenia wychodzace, w przewidzianym w
    warunkach umowy terminie, zakupilem duplikat karty SIM, u bardzo niemilego pana w
    salonie firmowym Ery. Pan nie dosc, ze cham to
    jeszcze nie chcial mnie obsluzyc, chociaz czekalem jak glupi z numerkiem kolejki w
    reku dobra godzine. Powiedzial, ze on pracuje do
    20. Kiedy sie uparlem to burknal cos w stylu, ze to sa i tak jego ostatnie dni w tej
    firmie. Od srody mam duplikat karty SIM, do tej
    pory Era nie raczyla mi go aktywowac. Dzwonilem, powiedzieli, ze maja na to 5 dni. Na
    ich stronie
    nie mozna znalezc zadnej informacji ile maja czasu na taka aktywacje.
    Po któryms tam kolejnym telefonie do biura obslugi wyjasnilo sie, niemily Pan w
    salonie ery nie wprowadzil danych mojego duplikatu
    karty SIM do systemu.
    W boa powiedzieli mi, ze mam kolejny raz isc do salonu, zeby wprowadzili dane
    duplikatu SIMa do systemu. Dziekuje bardzo, nie mam
    najmniejszej ochoty znowu stac w kolejce i znosic fochów kolejnego chamskiego
    konsultanta.

    Od tygodnia nie mam tel., w tym od srody era nie aktywowala mi SIMa, chce zerwac z
    nimi umowe i wykazac, ze to oni nie dotrzymali
    warunków. Czy mam szanse, zeby zerwac umowe i nie placic kary? Lojalka konczy mi sie
    w kwietniu.
    Poradzcie co zrobic, bo mam juz dosc ery i jej obslugi.

    Czy gdyby sie okazalo, ze era przekroczyla dopuszczalny czas i nie aktywowala mi
    karty, to czy to jest powód, dla którego moge
    rozwiazac z nimi przedwczesnie umowe nie placac kary? Jesli tak to jak to zrobic?

    Sa moze jakies inne sposoby bezbolesnego i szybkiego podziekowania erze za ich
    uslugi?

    pzdr.
    Mariusz

    p.s.
    Moze to szczegól ale za kilka rozmów, które w tym tygodniu z nimi przeprowadzilem z
    tel. zony, kasuja sobie oplaty za "pomoc"
    konsultantów, chociaz to jest ich wina, ze maja bajzel a ja musze to wyjasniac i
    jeszcze za to placic.

    pzdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2008-08-29 14:06:07
    Temat: Re: Przedwczesne zerwanie umowy z Era ??
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 29 Aug 2008 16:01:50 +0200, Mariusz napisał(a):

    > Czy gdyby sie okazalo, ze era przekroczyla dopuszczalny czas i nie
    > aktywowala mi karty, to czy to jest powód, dla którego moge rozwiazac z
    > nimi przedwczesnie umowe nie placac kary? Jesli tak to jak to zrobic?

    Najpierw sprawdź par. 9 ust. 8 regulaminu świadczenia usług PTC:

    http://tinyurl.com/regulamin-era

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-08-29 15:55:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl> napisal w
    wiadomosci news:g98vjb$l6m$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > duplikatu SIMa do systemu. Dziekuje bardzo, nie mam najmniejszej ochoty znowu
    > stac w kolejce i znosic fochów kolejnego chamskiego konsultanta.

    Wczoraj dzwonilem do BOA i pewna konsultantka po prostu odlozyla sluchawke, gdy
    jej tlumaczylem 5 raz o co chodzi. Szkoda, ze nie zapisalem danych osobowych. W
    tej erze maja niezly burdel. Spróbuj do UOKIK.

  • 4. Data: 2008-08-29 20:28:45
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wczoraj dzwonilem do BOA i pewna konsultantka po prostu odlozyla sluchawke, gdy
    > jej tlumaczylem 5 raz o co chodzi. Szkoda, ze nie zapisalem danych osobowych.

    Nic by Ci to nie dalo. Pewnie do telefonów wzieli z agencji pracowników którym placa
    min. pensje wiec sie nie dziw, ze tak jest.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2008-08-29 20:45:53
    Od: "Mariusz" <Michalski[WYTNIJ]Mariusz[TO]@poczta.onet.pl>

    > Najpierw sprawdź par. 9 ust. 8 regulaminu świadczenia usług PTC:
    >
    > http://tinyurl.com/regulamin-era

    "Operator zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i
    innych Usług na podstawie Umowy w czasie nie dłuższym niż 7 dni od daty
    zawarcia Umowy."

    Rozumiem, że np. po 10 dniach od nabycia duplikatu karty SIM, jeżeli dalej
    będzie nieaktywna, to mogę rozwiązać z nimi umowę?
    Jak to zrobić? Pismo do Ery i powołanie się na ten punkt regulaminu?

    Płacę regularnie rachunki i w momencie gdy straciłem telefon postąpiłem
    zgodnie z umową promocyjną, czyli godzinę po zdarzeniu poinformowałem ich o
    tym, a dwa dni później poszedłem do salonu po duplikat karty SIM.

    pzdr.
    Mariusz

  • 6. Data: 2008-08-29 20:47:55
    Od: "Mariusz" <Michalski[WYTNIJ]Mariusz[TO]@poczta.onet.pl>

    Gosc w salonie powiedzial mi, ze do pólnocy powinna byc
    aktywna. Nastepnego dnia jak byla nieaktywna, to zadzwonilem i powiedzieli
    mi, ze maja na to piec dni. Po dwóch nastepnych dniach znowu zadzwonilem i
    okazalo sie, ze musze jeszcze raz isc do salonu, bo zdalnie mi tego nie
    aktywuja. Sek w tym, ze nie mam czasu ani ochoty znowu stac w kolejce i nie
    mam zamiaru tam drugi raz isc, jak oni zawalili, to niech oni teraz to
    odkrecaja. Ciekawe czy gdybym ja zawalil to ktos z ery przyszedlby do mnie
    naprawiac moje bledy i ile by za to zaspiewali.Dlatego nie mam zamiaru tam
    isc. Najwyzej bede do kwietnia reklamowal, kazda fakture uzasadniajac, ze
    nie bede placil abonamentu za usluge z której z winy ery nie moge korzystac.
    Ciekawe co Oni na to?

    pzdr.
    Mariusz

  • 7. Data: 2008-08-30 18:07:52
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Mariusz wrote:
> [...]
    > isc. Najwyzej bede do kwietnia reklamowal, kazda fakture uzasadniajac, ze
    > nie bede placil abonamentu za usluge z której z winy ery nie moge

    a masz jakieś pismo gdzie jest data odbioru owego nowego SIMa ?
    Mają te 5 czy 7 dni, Ty masz pismo.
    Nie wywiązali się, rozwiązujesz umowe.
    Tylko musisz mieć papier...

    Marcin

  • 8. Data: 2008-08-30 20:00:51
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    > a masz jakieś pismo gdzie jest data odbioru owego nowego SIMa ?
    > Mają te 5 czy 7 dni, Ty masz pismo.
    > Nie wywiązali się, rozwiązujesz umowe.
    > Tylko musisz mieć papier...

    Papier podpisałem, ale gościu schował do szuflady, kopi mi nie dał. Sprawa i tak już
    nie aktualna, dzisiaj rano aktywowali mi SIMa.
    Pomęcze się z nimi do kwietnia.

    pzdr.
    Mariusz