  • 1. Data: 2008-08-29 21:15:39
    Temat: Zdjęcia publikowane na n-k
    Od: m...@g...com

    Witam

    ostatnio spotkałem się z wieloma stronami gdzie wynajduje się
    różniaste zdjęcia z naszej klasy, i wrzuca na blogi, strony itp. Jak
    to ma się od strony prawnej? Na zdjęciach zamazuje się twarze, tak że
    nie można rozpoznać kto na nim jest (oczywiście osoba zainteresowana
    pozna od razu że to ona). Czy takie działanie może nieść za sobą
    jakieś konsekwencje karne?

    z góry dziękuję za odpowiedź
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-29 21:34:06
    Temat: Re: Zdjęcia publikowane na n-k
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > nie można rozpoznać kto na nim jest (oczywiście osoba zainteresowana
    > pozna od razu że to ona). Czy takie działanie może nieść za sobą

    tak,
    autor zdjęcia nie wyraził to zgody, w szczególności na modyfikację.

  • 3. Data: 2008-08-31 07:30:11
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    witek pisze:

    > tak,
    > autor zdjęcia nie wyraził to zgody, w szczególności na modyfikację.
    Ale to i tak podpada raczej pod proces cywilny - a nie karny.