  • 1. Data: 2005-12-01 20:37:17
    Temat: sprowadzanie notebooka za posrednictwem sklepu
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    Witam,
    zamierzam sprowadzic notebook z USA (HP). Zalezy mi na gwarancji lub
    mozliwosci korzystania z niezgodnosci towaru z umowa. Co do gwarancji - HP
    ma miedzynarodowa, ktora jednak w Polsce nie obowiazuje. Dlatego mam
    pytanie - czy jesli sprowadze notebook za posrednictwem sklepu i sklep da mi
    paragon - bede mogla w przypadku usterki skorzystac z niezgodnosci towaru z
    umowa?
    Yawn

    PS. Wiem, ze mozna taniej kupic od ludzi, ktorzy stoja na gieldach, ale
    zalezy mi wlasnie na zabezpieczeniu sie.