  • 1. Data: 2005-12-01 20:28:05
    Temat: Wykreślenie Zastawu.
    Od: "misiaa26" <m...@p...internetdsl.pl>

    Witam
    4 Dni temu kupiłem samochód i w jego dowodzie z tyłu jest pieczątka "Na
    pojeździe ustanowiony jest zastaw"
    Od byłego właściciela dostałem Zawiadomienie z banku że wygasło zobowiązanie
    wynikające z umowy o kredyt oraz drugi dokument dotyczący Wygaśnięcia
    wierzytelności zabezpieczonej zestawem rejestrowym.
    Czyli wszystko jest OK
    Czy wydział komunikacji mi to przyjmie i przerejestruje auto?
    Czy będę mógł i musiał zgłosić do sądu o wykreślenie zestawu?czy może takie
    coś zrobić tylko kredytobiorca?

    Jak to się odbywa?
    Proszę o pomoc grupowiczów
    Michał.K

  • 2. Data: 2005-12-02 06:37:52
    Temat: Re: Wykreślenie Zastawu.
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Thu, 1 Dec 2005 21:28:05 +0100, misiaa26 napisał(a):

> [...]
    > Czy wydział komunikacji mi to przyjmie i przerejestruje auto?
    > Czy będę mógł i musiał zgłosić do sądu o wykreślenie zestawu?czy może takie

    Jeśli oba dokumenty są z banku to chyba jeszcze prawnie zastaw jest (
    nie jestem oblatany ale niedawno sam spłaciłem kredyt) Po spłacie
    kredytu kredytobiorca dostaje kwity z banku i wysyła odpowiedni
    wniosek do sadu rejonowego wraz z załacznikami ( w tym 50 zł za
    zdjecie zastawu ) Wiem jednak też że w momencie spłaty kredytu bank
    wysyła sam info do sądu (?) ze juz sprawy są OK, tak że wszystko
    mozliwe. Najlepiej idź do WK i na miejscu rozwieja twoje wątpliwosci.

    C.R.E.E.D.

  • 3. Data: 2005-12-02 16:02:21
    Od: "misiaa26" <m...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysyła sam info do sądu (?) ze juz sprawy są OK, tak że wszystko
    > mozliwe. Najlepiej idź do WK i na miejscu rozwieja twoje wątpliwosci.
    A czy istnieje możliwość przepisania w nowy dowód że jest zastaw i z czasem
    sobie to załatwić i wykreślić?