  • 1. Data: 2006-03-23 20:18:34
    Temat: Opieszałość policjanta
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Miesiąc temu miałem stłuczkę. Policjant, który przyjechał dość dziwnie
    się zachowywał: najpierw stwierdził winę tego drugiego, po rozmowie z
    nim sam na sam nagle stwierdził moją winę, ale jak to określił: nie
    jestem pewien, zapytam przełożonego i dam znać. Sugerował, że sprawę
    rozwiąże Sąd Grodzki, ale miał wcześniej zadzwonić aby poinformować.
    I cisza. Do tej pory się nie odezwał. Dodzwonić się do niego nie można,
    bo albo nie odbiera albo ma wolne.
    Co wg Was mam zrobić? Jakąś skargę wysmarować, czy co?
    Pozdrawiam.