  • 1. Data: 2007-03-04 16:27:38
    Temat: rozwiązanie umowy (prośba o podpowiedź)
    Od: "Stendec" <s...@a...pl>

    Witam,

    Zajmuję się robieniem stron WWW. Trafiłem na wyjątkowo trudnego
    klienta, z którym po prawie roku nie mogę dojść do porozumienia.
    Strona została wykonana w 75% procentach, lecz klient stale wprowadza
    jakieś zmiany, zmienia wcześniej zaakceptowaną treść (która była już
    wprowadzona), dodatkowo, klient nie rozumie pewnych ograniczeń
    technicznych, wymagając rzeczy niewykonalnych. W grudniu ubiegłego
    roku pobrałem zaliczkę (po 7 miesiącach...) - 50% ustalonej kwoty.
    Jednakże, w ciągu tych trzech miesięcy, stało się jasne, że nie
    dogadamy się. Chcę jak najszybciej zapomnieć o tym kliencie, nie chcę
    jego pieniędzy, nie chcę też przekazywać prawie gotowej strony - ma
    być tak, jakbyśmy się nigdy nie znali. Tydzień temu dokonałem zwrotu
    zaliczki (na konto), a teraz chciałbym przesłać wypowiedzenie umowy
    (mam z tym klientem umowę na piśmie). Czy wystarczy napisać
    wypowiedzenie tzw. "własnymi słowami", np. "z powodu narastającego
    konfliktu pomiędzy stronami i braku możliwości dogadania się...", czy
    trzeba posłużyć się jakimś oficjalnym wzorem? Może mi ktoś
    podpowiedzieć? Jak to jest z wypowiadaniem tego typu umów (tutaj
    chodzi o umowę o wykonanie strony WWW). Bardzo proszę o pomoc...

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciej

  • 2. Data: 2007-03-15 08:30:42
    Temat: Re: =?iso-8859-2?q?rozwi=B1zanie_umowy_(pro=B6ba_o
    Od: test<t...@t...pl>

    test

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2007-03-15 08:32:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2007 08:30:42 +0000, test napisał(a):

    > test

    Znów ta pomocprawna. Nie ma na kretynów żadnego spsobu?

  • 4. Data: 2007-03-15 08:47:05
    Od: test<t...@t...pl>

    test2

    -> http://usenet.pomocprawna.info