  • 1. Data: 2008-01-11 14:46:55
    Temat: rejestracja jako bezrobotny
    Od: rzmota <r...@g...com>

    Witam,

    czy moge zarejestrowac sie jako osoba bezrobotna, wykonujac prace na
    umowe o dzielo? Umowy te, sa to umowy jednorazowe (chodzi o
    wykonywanie projektow graficznych, z przenoszeniem praw autorskich)

    jestli nie, to co moge zrobic, aby moc zarejestrowac sie jako
    bezrobotny?

    Pozdrawiam, rzmota

  • 2. Data: 2008-01-11 15:14:45
    Temat: Re: rejestracja jako bezrobotny
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 11 Jan 2008 06:46:55 -0800 (PST), rzmota napisał(a):

    > czy moge zarejestrowac sie jako osoba bezrobotna, wykonujac prace na
    > umowe o dzielo? Umowy te, sa to umowy jednorazowe (chodzi o
    > wykonywanie projektow graficznych, z przenoszeniem praw autorskich)

    Wg tego co wiem, w czasie wykonywania dzieła nie masz statusu bezrobotnego.

    > jestli nie, to co moge zrobic, aby moc zarejestrowac sie jako
    > bezrobotny?

    Zaprzestać wykonywania dzieła :P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-01-11 15:21:00
    Od: rzmota <r...@g...com>

    On 11 Sty, 16:14, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaprzestać wykonywania dzieła :P

    ale potrzebuje zaprzestac na jakis okreslony okres czasu przed
    zarejestrowaniem sie jako bezrobotny czy moge sobie zrobic tak ze
    dzisiaj mam jeszcze jakas umowe zalozmy ktorej zrealizowanie jest to
    poniedzialku, a we wtorek ide do urzedu i juz moge sie zarejestrowac?
    to chcialem wiedziec... bo jesli jest jakos innaczej np. jakis okres
    roku, to jest to troche beznadziejne, no ale coz...

    pozdrawiam, rzmota

  • 4. Data: 2008-01-11 15:36:06
    Od: blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    rzmota pisze:
> [...]
    > dzisiaj mam jeszcze jakas umowe zalozmy ktorej zrealizowanie jest to
    > poniedzialku, a we wtorek ide do urzedu i juz moge sie zarejestrowac?

    jak byles zarejesgtrowany jako bezrobotny to umowa o dzielo jest jak
    podjecie pracy - trzeba zglosic do UP w ciagu 7 dni ze ją masz
    i przestajesz byc bezrobotny (daja nawet zasilek za znalezienie pracy)
    Jak skonczy sie umowa o dzilo masz 14 kalendarzowych dni zeby sie
    ponownie zarejestrowac jako bezrobotny. Jest to nieco prostsze niż za
    pierwszym razem.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-01-11 17:35:31
    Od: rzmota <r...@g...com>

    On 11 Sty, 16:36, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

> [...]
    > Jak skonczy sie umowa o dzilo masz 14 kalendarzowych dni zeby sie
    > ponownie zarejestrowac jako bezrobotny. Jest to nieco prostsze niż za

    sorki, nie podalem wczesniej, ze nie bylem zarejestrowany jako
    bezrobotny.
    co w takiej sytuacji?

    pozdrawiam, rzmota

  • 6. Data: 2008-01-11 22:13:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 11 Jan 2008 09:35:31 -0800 (PST), rzmota napisał(a):

    > sorki, nie podalem wczesniej, ze nie bylem zarejestrowany jako
    > bezrobotny.
    > co w takiej sytuacji?

    Jeśli nie byłeś zarejestrowany jako bezrobotny, a właśnie podpisałeś umowę
    o dzieło, to do czasu jej zakończenia UP sobie głowy nie zawracaj. Jak się
    umowa skończy i nie będzie perspektyw na kolejne, wtedy do rejestracji.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net