  • 1. Data: 2008-01-11 14:44:23
    Temat: Re: BSA -- synchronizacja i kary
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jeffrey w <news:fm7lag$fjv$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > myślę, że niestety jesteś na straconej pozycji.
    > neo działała do 31 bo taka była umowa
    > w nowej umowie nie masz napisane kiedy zacznie działać (albo że będzie np w
    > ciągu 2 tyg) i też jest zgodnie z umową

    W terminie 12 godzin od ostatniego dnia obowiązywania umowy miedzy abonentem
    a TP-- tak mam w umowie.

    W umowie jest: 3. W przypadku opóźnienia w rozpoczęciu świadczenia
    Usługi Abonent może żądać, za każdy dzień opóźnienia, zapłaty kary umownej w
    wysokości 1/30 stałej opłaty abonamentowej należnej za Usługę, której
    świadczenia Operator nie rozpoczął w terminie.

    > oczywiście PO rabacie

    OK, tylko abo w 1 miesiącu jest różne od abo w miesiącach 2-12 -- które z
    tych 2 jest stałe...

    Co w przypadku, gdy zrezygnuję wcześniej i będę musiał dopłacić opłaty
    wyrównawcze -- większą za 1 miesiąc i mniejsze za kolejne

    > jest jeszcze taka kwestia, od kogo będziesz mógł domagać się tej opłaty
    > (kary) od tepsy już nie a od nowego opa jeszcze nie ?

    Umowę mam z nowym dostawcą.

    CROSS: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    FUT: pl.soc.prawo
    --