  • 1. Data: 2007-09-05 20:38:22
    Temat: problem z ubezpieczeniem pilna sprawa
    Od: "xx" <m...@g...com>

    Witajcie:

    Ponad miesiac temu zakupiłem samochod dla swojej drugiej połowki, okazalo
    sie ze auto nie nadaje sie dla kobiety wiec sprzedalismy auto (zakup 21.06
    sprzedaz 23.06) mam umowe kupna oryginal 21.06 oraz ta ktora sprzedalem
    23.06. Po okolo miesiacu zglosilem do ubezpieczalni to ze auto sprzedalem -
    pieczatka na umowie z potwierdzeniem. Dzisiaj otrzymalem list wzywajacy do
    zaplaty 250 zl jakiejs zaleglem skladki za oc. Zdenerwwalem sie i pobieglem
    do ubezpieczalni - jakie moje zdziwienie bylo - okazalo sie ze czlowiek
    ktory mi sprzedawal auto mial na umowie 25.06 - wiec nie mogli przyjac mojej
    umowy z data 23 - sprzedaz. Ciekawostka jest to ze na umowie widac ze albo
    ktos poprawial date sprzedazy - albo jest to blad lub ktos zmienial
    umowe....., sprawa wyglada tak ze ja mam zaplacic skladke za nie swoje auto,
    nikt nic nie moze mi pomoc. Dzwonilem do osoby od ktorej Ja zaakupilem auto
    i rozmawialem na ten temat - ma sie udac do ubezpieczalni w celu
    wyjasnienia - ale czy pojdzie? tego nei wiem wiadomo jak z ludzmi jest...
    Teraz jak to ma sie z prawnego punktu wiDZENIA? W Tu nie chca mi pomoc i
    mowia ze mam sobie zalatwiac z czlowiekiem ktory mi sprzedawal - nie
    wyobrazam sobie tego mam za nim biegac i prosic sie o wyprostowanie sprawy?
    Sam juz nie wiem, mam oryginal umowy w ktorej stwierdzam ze auto kupilem ze
    sprzedalem - czlowiek ktory kupil auto odemnie juz ma przerejestrowane auto
    na siebie - ciekawostka jest to ze w miedzyczasie gdy zakupil auto odemnie
    zrobil jakas mala szkode i za nim przerejestrowal autko. Szkoda zostala
    zamknieta ale wisi na moim koncie tak jak ja bym byl w tym czasie
    wlascicielem. Paranoja przerazony jestem bo nei wiem co robic:(
    a chcialem kupic autko dla mojej zonki:(

  • 2. Data: 2007-09-05 21:29:48
    Temat: Re: problem z ubezpieczeniem pilna sprawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xx" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    Jeśli sprawa się nie wyjaśni, to złożyć zawiadomienie o sfałszowaniu umowy
    przez sprzedającego i powiadomić o tym ubezpieczającego.

  • 3. Data: 2007-09-07 08:30:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witaj

    xx napisał(a) :
    > Witajcie:
    >
    > Ponad miesiac temu zakupiłem samochod dla swojej drugiej połowki, okazalo
    > sie ze auto nie nadaje sie dla kobiety

    Przepraszam, że pytam, ale dlaczego się nie nadaje? Przeklina
    głośno czy co? Może molestuje?
    I dopiero po miesiącu okazało się, że nie można wychować tego
    samochodu?

    Cz _to_ auto nie nadaje się dla _żadnej_ kobiety?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B