  • 1. Data: 2004-03-15 15:58:31
    Temat: problem z natrętem
    Od: "izzzi" <i...@g...pl>

    mieszkam z facetem z którym mam dziecko , ale nie jestesmy juz razem..
    On teraz jakby jest ze swoja byłą dziewczyną, ona co prawda jest teraz poza
    krajem , ale przysyła mi dosyc nieprzyjemne maile...on raczej nie robi nic
    zeby przestała.
    Juz jakis czas temu zmieniałam z tego powodu adres skrzynki, ale to na dłuzsza
    mete niewiele dało( nie mam pojecia w jaki sposób zdobyła adres)
    Chciałabym sie dowiedziec czy moge w tej sprawie wniesc sprawe i czy cokolwiek
    w ten sposób wskóram ( te maile sa naprawde nieprzyjemne)

    prosze o radę

    pozdro

    izzzi

  • 2. Data: 2004-03-15 17:51:36
    Temat: Re: problem z natrętem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "izzzi" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    O ile maile ni stanowią groźby karalnej to nic nie wskórasz i szkoda
    czasu. Lepiej ustaw sobie na jej adres filtr i niech sobie pisze do woli.
    Będzie trafiać w próżnię.

  • 3. Data: 2004-03-15 21:40:03
    Od: i...@g...pl

> [...]
    >
    > O ile maile ni stanowią groźby karalnej to nic nie wskórasz i szkoda
    > czasu. Lepiej ustaw sobie na jej adres filtr i niech sobie pisze do woli.

    filtry ne działaja bo ona tez zmienia adresy...
    A gdybym udowodnła ze na psychike mi to zle wpływa

  • 4. Data: 2004-03-15 22:53:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > filtry ne działaja bo ona tez zmienia adresy...
    > A gdybym udowodnła ze na psychike mi to zle wpływa

    To nie Ameryka. Filtruj po najczęściej używanych przez nią słowach, a nie
    po adresie i kwita.