  • 1. Data: 2004-11-24 11:30:29
    Temat: prawo budowlane - usuniecie usterek przez dewelopera
    Od: "Mistery Me" <m...@w...pl>

    Witam,
    Sprawa wygląda tak:
    Dnia 22 pazdzienika nastapil odbior domu wybudowanego dla mnie przez
    dewelopera. Na protokole zdawczo odbiorczym zaznaczono jednak usterki (w
    sumie 13) do usuniecia. Termin usuniecia - 12 listopada. Oczywiscie 12
    listopada nie bylo zrobione NIC! Wkurzenie no ale co zrobic... Kolejny
    termin : 22 listopada. I co? No mozna sie domyslic : prace trwaja. Tymczasem
    termin wprowadzenia sie do wymarzonego nowego domu mi sie przesuwa, a wraz z
    tym powstaja koszty.

    Czy jest jakis paragraf na dewelopera w tym wypadku? Co moge zrobic? Jak
    zmusic ich do dotrzymania kolejnego terminu?

    Pozdr.
    Mirage