eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo a udzielana gwarancja › prawo a udzielana gwarancja
  • Data: 2003-07-09 12:19:25
    Temat: prawo a udzielana gwarancja
    Od: "..:: PiOtR ::.." <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Chcialbym sie poradzic kogos w sprawie relaizacji reklamacji przez sklep
    komputerowy.
    Uszkodzil mi sie dysk twardy na gwarancji, po 2 tygodniach otrzymalem nowy,
    z nowa gwarancja. Jak sie okazalo i ten byl popsuty, wiec go znow oddalem.
    Teraz czekam juz w sumie 3 tydzien i nic w sparwie nie wiadomo. Czy w tej
    sprawie mozna cos zrobic? Czy powinienem tyle czekac? Mam prawo zwrotu
    pieniedzy? Zadania nowego dysku 'od reki'?
    Bardzo prosilbym o pomoc.
    Piotrek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1