  • 1. Data: 2007-02-20 10:09:56
    Temat: poreczenie
    Od: skorek989<s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie co do pewnego problemu, ktory przedstrawia sie nastepujaco:
    Znajomy prosi mnie o poreczenie kredytu na nie mala kwote przynajmniej dla mnie
    wiem, ze jest wyplacalny i ze go splaci ale zawsze istnieje jakies ryzyko ktoremu
    chcialbym zapobiec. Jak moglbym sie w takiej sytuacji zabezpieczyc prawnie ze w
    razie czego on by te pieniadze spłacił. Czy moglby np. wystawic weksel ktory by
    mnie zabezpieczyl albo czy jest mozliwosc spisania jakiejs umowy u notariusza?

    Prosze o szybką odpowiedz z góry dziekuje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 10:42:27
    Temat: Re: poreczenie
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > wiem, ze jest wyplacalny i ze go splaci

    A jak np. umrze?

    Ja tak spłacałem kredyt, ale wiele tego nie było, bo dużych kredytów nie
    poręczyłbym.

    To, że jest uczciwy to za mało, bo są przypadki losowe.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2007-02-20 10:47:12
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    skorek989 wrote:
    > Prosze o szybką odpowiedz z góry dziekuje.

    Jeżeli nie szukasz problemów to tego nie rób (nie poręczaj) bo jeżeli w
    uczciwego trafi piorun to zapłacisz za piorun...

  • 4. Data: 2007-02-20 11:26:48
    Od: "Iwona Z." <i...@z...com.pl>

    Użytkownik "skorek989" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Prosze o szybką odpowiedz z góry dziekuje.
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Ty weź kredyt zamiast niego a on niech zostanie poręczycielem:) Jak nie
    bedzie płacił to jego będą ścigać jako poreczającego:)