  • 1. Data: 2006-10-12 17:25:18
    Temat: pomowienie na forum
    Od: "deg" <d...@g...pl>

    Czy jesli w moim poscie zacytuje fragment innego posta (aby zaakcentowac
    fragment do ktorego nawiazuje pytanie - moja wypowiedz) posiadajacego znamiona
    pomowienia to czy moj post jest rowniez pomowieniem i czy mozna mnie pociagnac
    do odpowiedzialnosci z tego tytulu? Nadmienie iz moj post/moje pytanie nie
    posiadalo znamienia pomowienia. Z gory dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-10-12 18:59:16
    Temat: Re: pomowienie na forum
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    deg napisał(a):
> [...]
    > do odpowiedzialnosci z tego tytulu? Nadmienie iz moj post/moje pytanie nie
    > posiadalo znamienia pomowienia. Z gory dzieki za odpowiedz.

    to zalezy od tresci posta, wklej tutaj