  • 1. Data: 2004-09-14 19:41:37
    Temat: pobór do wojska
    Od: "morfi" <dubh@[tegoniema]gazeta.pl>

    Witam wszystkich!!!

    Mam pytanie związane z odbyciem słuzby wojskowej. Chodiz o to że skończyłem
    właśnie technikum, szkołe średnią. Zlożyłem także dokumenty o przyjęcie mnie
    na studia zaoczne (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa). Pytanie brzmi czy mimo
    tego ze złożyłem dokumenty, a wyniki będą dopiero 1 października, mogą mie
    wziąść do wojska. Chciałbym się też dowiedzieć czy wojsko ma prawo brać
    studentów zocznych do wojska (wiadomo że chyba ich nie biorą), ale czy to
    jest ich tylko dobra wola czy jest tpo zagwarantowane jakimś przepisem, że
    studentów dziennych i zaocznych nie moga wziąść?? Oczywiście mam tu namyśli
    czas pokoju a nie wojny.
    Pozdrawiam wszystkich!!

    Jakub.

  • 2. Data: 2004-09-14 19:44:32
    Temat: Re: pobór do wojska
    Od: "morfi" <dubh@[tegoniema]gazeta.pl>

> [...]
    > jest ich tylko dobra wola czy jest tpo zagwarantowane jakimś przepisem, że
    > studentów dziennych i zaocznych nie moga wziąść?? Oczywiście mam tu

    Jeżeli można to podajcie mi podstawe prawną, odpowiednie paragrafy.
    Jeszcze raz pozdrawiam.
    Jakub

  • 3. Data: 2004-09-14 21:31:20
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    morfi wrote:

    > Mam pytanie związane z odbyciem słuzby wojskowej. Chodiz o

    do ukonczenie 27 roku zycia jestes zwolniony z odbywania sluzby
    wojskowej jesli studiujesz
    jesli idzie o te dwa tygodnie to spokojnie sobie poczekaj do 1
    pazdziernika a potem zawiesc do WKU zaswiadczenie, ze jestes studentem i
    masz spokoj na najblizsze kilka lat (no chyba, ze zrezygnuejsze ze
    studiow)

    --
    Marcin Got
    http://www.prace.civ.pl

  • 4. Data: 2004-09-14 21:49:12
    Od: "morfi" <dubh@[tegoniema]gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Got" napisał w wiadomości
    > do ukonczenie 27 roku zycia jestes zwolniony z odbywania sluzby
    > wojskowej jesli studiujesz

    A czy ktoś może podać podstawe prawną do tego, bo jakoś bardzo chciałbym o
    tym poczytać.

> [...]
    > pazdziernika a potem zawiesc do WKU zaswiadczenie, ze jestes studentem i
    > masz spokoj na najblizsze kilka lat (no chyba, ze zrezygnuejsze ze

    No tak tyle ze ja doastałem wezwanie dzisiaj a mam sie zglosic za dwa dni.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-09-15 05:55:17
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    morfi wrote:

    > A czy ktoś może podać podstawe prawną do tego, bo jakoś bardzo
    > chciałbym o tym poczytać.

    znajdz sobie - na www.wp.mil.pl sa wszystkie akty prawne a poza tym jest
    jest ABC sluzby wojskowej dla dummies

    > No tak tyle ze ja doastałem wezwanie dzisiaj a mam sie zglosic za dwa
    > dni.

    to sie nie zglosisz - nie ma Cie, wyjechales za granice, jestes u Cioci
    1200 kilometrow, wezwanie odebral tata itp - poczytaj archiwum - np
    http://tinyurl.com/5jueg, takich postow juz bylo setki

    --
    Marcin Got
    http://www.prace.civ.pl

  • 6. Data: 2004-09-15 09:15:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    morfi wrote:

    > jest ich tylko dobra wola czy jest tpo zagwarantowane jakimś przepisem, że
    > studentów dziennych i zaocznych nie moga wziąść?? Oczywiście mam tu namyśli
    > czas pokoju a nie wojny.

    De facto teraz mamy nielegalny stan wojny - za co dpowiedzialne kacyki
    powinny stanąć przed Trybunałem Stanu...