  • 1. Data: 2004-09-14 18:31:09
    Temat: Uprawomocnienie wyroku/orzeczenia
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Dotyczy tego http://www.giodo.gov.pl/151/od/16/j// a konkretnie
    GI-DEC-DS-20/04. Wiem że WSA skargę odrzucił, ale co dalej. Gdzie moge
    sprawdzić Czy ZBP poszedł dalej i zażądał uzasadnienia lub nawet wniósł
    skargę kasacyjną. Jeśli tego nie zrobił to kiedy uprawomocni się wyrok.

    pozdrawiam Danny

  • 2. Data: 2004-09-14 18:36:47
    Temat: Re: Uprawomocnienie wyroku/orzeczenia
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    danny__p wrote:

    > Dotyczy tego http://www.giodo.gov.pl/151/od/16/j// a konkretnie
    > GI-DEC-DS-20/04. Wiem że WSA skargę odrzucił, ale co dalej. Gdzie moge
    > sprawdzić Czy ZBP

    Widzę trzy możliwości. :)
    W WSA, u GIODO albo zadzwonić do ZBP. Ale wątpię żeby zrezygnowali.

    KG