  • 1. Data: 2004-09-14 18:47:19
    Temat: Odwołąnie od dec. odmownej w spr. przyznania renty POMOCY
    Od: l...@v...pl

    Osoba uległa wypadkowi w pracy, na skutek czego stara się o rentę z tyt.
    niezdolności do pracy, (zanik kości w nodze) niestety ZUS uznał iż osoba jest
    zdolna do pracy i daje możliwośc odwołąnia się od dec do Sądu Okręgowego.

    Co powinno zawierać takie odwołanie ?
    Czy można prosić jakiś wzór ?

  • 2. Data: 2004-09-15 09:28:50
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]
    jest
    > zdolna do pracy i daje możliwośc odwołąnia się od dec do Sądu Okręgowego.

    Witaj

    W pierwszej kolejnosci odwolujemy sie nie do sadu pracy a do ... ZUSu o
    ponowne rozpatrzenie sprawy. Tyle udalo mi sie znalezc w sieci ;) Gdy
    jednak i drugi raz ZUS podejmie podobna decyzje (z ktora sie nie zgadzamy)
    wtedy odwolujemy sie do sadu pracy. Ale jak wyglada wzor takiego podania ..
    nie mam pojecia :( I tutaj dolaczam sie do pytania - czy ktos moglby podac
    wzor w/w podania i udzielic kilku istotnych informacji na ten temat
    (odwolywanie sie do sadu pracy). Z gory dziekuje.

    pozdr. Tomasz

  • 3. Data: 2004-09-15 15:47:23
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > W pierwszej kolejnosci odwolujemy sie nie do sadu pracy a do ... ZUSu o
    > ponowne rozpatrzenie sprawy. Tyle udalo mi sie znalezc w sieci ;)

    nie radzę
    pójdzie do akt bez odpowiedzi

> [...]
    > wzor w/w podania i udzielic kilku istotnych informacji na ten temat
    > (odwolywanie sie do sadu pracy). Z gory dziekuje.

    moja rada
    napisać
    imie nazwisko
    adres
    odwołuję się od decyzji w sprawie - krótki opis
    bo mój stan zdrowia ....
    bo ZUS nie wziął pod uwagę wszystkich dowodów w sprawie
    lub tym podobne