  • 1. Data: 2003-11-04 09:57:41
    Temat: pies pogryzł psa
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    Niedawno miałem przykre zdarzenie. Mój pies pogryzł innego psa. Niedopatrzenie
    jest jak najbardziej po mojej stronie (Ktoś wchodząc nie domknął bramki i pies
    dał nogę). W sumie nic się aż tak tragicznego nie stało (pogryziona łopatka)
    tamtemu psu, ale fakt jest faktem. Mają wielkie pretensje (i słusznie), że pies
    morderca (nieprawda), biega a luzem, brak zabezpieczeń itp. W chwili obecnej
    się tego nie odkręci, a zabezpieczenia sa donre tylko pech..
    Ale do sedna. Prawdopodobnie sprawa może skończyć się w sądzie, bo ci ludzie
    chyba pragą bym poniósł jakąś karę. Oczywiście zaproponowałem im, że pokryję
    koszty leczenia psa, ale im chyba nie o to chodzi.
    Jakie są sankcje za tego typu zdarzenie?
    Pozdrawiam,
    Grem.

  • 2. Data: 2003-11-04 12:31:34
    Temat: Odp: pies pogryzł psa
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    > chyba pragą bym poniósł jakąś karę. Oczywiście zaproponowałem im, że
    pokryję
    > koszty leczenia psa, ale im chyba nie o to chodzi.
    Miej swojego świadka , że oferowałeś dobrowolne pokrycie kosztów
    leczenia psa
    i tej oferty nie przyjęto .

  • 3. Data: 2003-11-04 16:02:47
    Temat: Re: pies pogryzł psa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    I co ma to niby dać? Generalnie brak należytej opieki nad zwierzęciem jest
    wykroczeniem. Czy opieka była wystarczająca, to oceni sąd.