  • 1. Data: 2008-07-16 08:39:46
    Temat: pełny betonowy płot 2 metry od drogi
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    witam,

    mam dom który znajduje się ok. 3 metrów od drogi (ogrodzenie znajduje
    się ok. 1 metra od krawędzi jezdni). kiedyś była to cicha ulica, ale ze
    względu na objazd (który potrwa min. 5 lat - remont wiaduktu) puszczono
    tędy ruch tranzytowy. od godziny 6 do 20 mam za oknami nieustający ruch
    tirów, ciężarówek itp.

    hałas stał się nie do wytrzymania i konieczna jest izolacja akustyczna.
    stąd moje pytania:

    - czy miasto ma obowiązek chronić mnie przed tym hałasem
    - czy zmiana płotu na pełny betonowy o wysokości 2 metrów jest możliwa
    bez specjalnych zezwoleń

    Dziękuję i pozdrawiam.

    grzessiek