  • 11. Data: 2022-04-02 00:59:34
    Temat: Re: parking płatny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 17:56, J.F pisze:
    > Do ciebie poczta, do kolegi za wycieraczką.
    > Ale ciekaw jestem, jak uzyskali twoj adres.
    > Moze warto GIODO poruszyc?

    Dane właściciela mogą dostać z CEPiK. Nikt tam nie będzie badał, czy
    właściwie mieli oznakowany parking.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2022-04-02 09:14:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za wycieraczką swoją drogą, olałem (odkryłem dopiero w garażu, było tak sprytnie
    wciśnięte żebym nie zauważył), ale pocztą przyszło
    do właściciela auta.
    Przecież kiedyś poruszałem ten temat.
    BTW moje dane na paragonie i dane właściciela nieco się różnią, ale poszło.

    -----

  • 13. Data: 2022-04-02 09:15:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz.
    Widzę Twoje auto na mojej działce lub w moim garażu podziemnym i CEPiK udziela mi
    info o właścicielu pojazdu?

    -----

  • 14. Data: 2022-04-02 13:55:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2022 o 09:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Widzę Twoje auto na mojej działce lub w moim garażu podziemnym i CEPiK
    > udziela mi info o właścicielu pojazdu?

    Jak myślisz? W jaki sposób by opłat parkingowych dochodzili?

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-04-04 11:10:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Apr 2022 16:03:48 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Już ze dwa razy reklamowałem w Acoa czy jak to g... się nazywa, tyle że zwykle
    biorę paragony z NIP-em (z automatu, na takie okazje
    > jak taka właśnie gdy kiedyś w sądzie nie będąc stroną na rozprawie usłyszałem głos
    sędzi "takie paragony to sobie można wyjąć ze
    > śmietnika" to nie była sprawa parkingowa lecz znacznie poważniejsza) a w
    leguraminie coś chyba o udokumentowaniu jest.
    > BTW kserujecie wszystkie dokumenty termodrukarkowe?
    > Na sąd to najzwyklej w świecie szkoda Twojego czasu.
    > Sklepy maja monitoring jakby co, ale w sprawie cywilnej trudno wydostać (zapamiętaj
    dokładną datę i godzinę Twoich zakupów!).
    > Jakby co wnioskuj do sądu o przeprowadzenie dowodu z nagrania i zawezwanie sklepu
    do udostępnienia.

    Zanim sprawa do sadu trafi, to sie monitoring dawno skasuje,
    przeciez nie beda pol/tora roku trzymac.
    A zdjecie Acoa zapisze, bedzie widac samochod i brak biletu.

    > -----

    J.

  • 16. Data: 2022-04-04 14:52:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2022 o 11:10, J.F pisze:
    (zapamiętaj dokładną datę i godzinę Twoich zakupów!).
    > Zanim sprawa do sadu trafi, to sie monitoring dawno skasuje,
    > przeciez nie beda pol/tora roku trzymac.
    > A zdjecie Acoa zapisze, bedzie widac samochod i brak biletu.

    Prościej chyba płacić kartą płatniczą. Zostaje potwierdzeni dokonania
    transakcji.

    --
    Robert Tomasik