  • 1. Data: 2010-10-10 07:29:41
    Temat: państwo policyjne - c.d.
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Kodeks Drogowy:

    Art. 96a. § 1. Kto, nie będąc do tego uprawnionym, posiada w pojeździe
    urządzenia stanowiące obowiązkowe wyposażenie pojazdu uprzywilejowanego
    w ruchu, wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
    czerwonych świateł błyskowych albo sygnał dźwiękowy o zmiennym tonie, a
    także elementy oznakowania w postaci napisów,
    podlega karze grzywny.

    § 3. Urządzenia lub elementy oznakowania, o których mowa w § 1 i 2,
    podlegają przepadkowi, choćby nie stanowiły własności sprawcy.

    Zwróćcie uwagę: "Posiada w pojeździe" (bez słowa "zainstalowane w sposób
    gotowy do użycia")

    A więc - jeśli handluję elektrotechniką i sprowadzam, po czym przewożę
    "koguty" - to po popełniam wykroczenie!

    Jeśli sobie kupię u Chińczyka, żeby postawić sobie na biurku i wiozę
    autem do domu - popełniam wykroczenie!

    Wykroczenie polegające na tym, że dotykam świętych atrybutów waaadzy.

    Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za
    komuny...

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-10-10 07:37:30
    Temat: Re: państwo policyjne - c.d.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/10/2010 2:29 AM, SQLwiel wrote:
> [...]
    >
    > Wykroczenie polegające na tym, że dotykam świętych atrybutów waaadzy.
    >
    > Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za

    munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
    sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą zadowoleni.

  • 3. Data: 2010-10-10 07:38:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-10 09:29, SQLwiel pisze:

> [...]
    > gotowy do użycia")
    >
    > A więc - jeśli handluję elektrotechniką i sprowadzam, po czym przewożę

    Napisz że towar kolekcjonerski i już.

    > Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za
    > komuny...

    Pieprzysz - i to delikatnie mówiąc. :(

    --
    spp

  • 4. Data: 2010-10-10 07:45:13
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    witek pisze:

    > munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
    > sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą zadowoleni.

    Czyli zasadniczo zgadzasz się ze mną i mnie popierasz?

    Jakąż to szkodę, zagrożenie, niebezpieczeństwo dla kogokolwiek może
    spowodować kogut (niebieski) zapakowany w pudełko i leżący w bagażniku?

    Właśnie na to zwracam uwagę! Ten przepis nie chroni obywateli. On ich
    traktuje jak bydło!

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-10-10 08:03:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/10/2010 2:45 AM, SQLwiel wrote:

    > Czyli zasadniczo zgadzasz się ze mną i mnie popierasz?

    nie, nie zgadzam sie.

    > Jakąż to szkodę, zagrożenie, niebezpieczeństwo dla kogokolwiek może
    > spowodować kogut (niebieski) zapakowany w pudełko i leżący w bagażniku?

    A ile nie bedzie leżało w bagażniku?
    I zrobi się bydło bo ludzie przetaną ustepować pojazdom uprzywilejowanym.

    > Właśnie na to zwracam uwagę! Ten przepis nie chroni obywateli. On ich
    > traktuje jak bydło!

    Poczytaj trochę o psychologii tłumu i przestaniesz się dziwić.
    Tłum dokładnie tak się zachowuje. jak bydło.

  • 6. Data: 2010-10-10 08:43:10
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: SQLwiel <n...@o...pl>

    > a także

    Czy to jest 'i'?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 7. Data: 2010-10-10 08:58:29
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: witek <w...@g...pl.invalid>

    > munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.

    Na pewno?

  • 8. Data: 2010-10-10 10:23:27
    Od: Kozdra <j...@g...pl>

    SQLwiel wrote:
> [...]
    > podlegają przepadkowi, choćby nie stanowiły własności sprawcy.
    >

    > Zwróćcie uwagę: "Posiada w pojeździe" (bez słowa "zainstalowane w sposób

    Najprawdopodobniej zalozenie jest takie ze dzisiaj wieziesz od handlarza
    a jutro zamontujesz i bedziesz udawal "misia". Nie ma powodu zeby
    przecietny zjadacz chleba posiadal nazwijmy to "atrybuty wladzy".

    > A więc - jeśli handluję elektrotechniką i sprowadzam, po czym przewożę
    > "koguty" - to po popełniam wykroczenie!

    "Kogut" jest urzadzeniem o scisle okreslonym przeznaczeniu i jego uzycie
    jest zastrzezone dla osob/instytucji uprawnionych.
    Dla przecietnego osobnika "kogut" nie ma zadnych legalnych zastosowan.
    Nie ma powodu zeby za wyjatkiem uprawnionych cos takiego bylo w
    czyimkolwiek posiadaniu. "Kogut" wprawdzie nie strzela ale w/g mnie jego
    dystrybucja nie rozni sie od nielegalnego handlu np pistoletami. Chcesz
    - postaraj sie o pozwolenie.

    > Jeśli sobie kupię u Chińczyka, żeby postawić sobie na biurku i wiozę
    > autem do domu - popełniam wykroczenie!
    Tak to wyglada.Kto wie co moze Ci jutro wpasc do glowy. Dzisiaj na
    biurku jutro na dachu Punto, ludziska maja rozne odbicia.

    > Wykroczenie polegające na tym, że dotykam świętych atrybutów waaadzy.
    Przepis jest dla zabezpieczenia publiki.

    > Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za
    > komuny...

    Mylisz sie. Po prostu niektorym wydaje sie ze "wolnosc" znaczy "bezprawie".

  • 9. Data: 2010-10-10 11:58:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i8rq1i$7ag$1@news.onet.pl SQLwiel <n...@o...pl> pisze:

> [...]
    > "koguty" - to po popełniam wykroczenie!
    > Jeśli sobie kupię u Chińczyka, żeby postawić sobie na biurku i wiozę
    Rozkręć na części (odkręć klosz), przewieź na dwa razy i gówno ci zrobią
    zamiast marudził będziesz, SQLwielu.
    Nie rozumiesz, że _każda_ społeczność, _każde_ państwo tworzy prawo, zasady
    czyniące je instytucją opresyjną?
    Pokonaj je, utwórz swoje, a nawet się nie obejrzysz jak uczynisz to samo.
    To prawo natury.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-10-10 12:10:34
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 10 Paź, 12:23, Kozdra <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > czyimkolwiek posiadaniu. "Kogut" wprawdzie nie strzela ale w/g mnie jego
    > dystrybucja nie rozni sie od nielegalnego handlu np pistoletami. Chcesz

    http://allegro.pl/13-posterunek-sezon-1-5-x-dvd-darm
    owa-wysylka-i1226353829.html

    > Tak to wyglada.Kto wie co moze Ci jutro wpasc do glowy. Dzisiaj na
    > biurku jutro na dachu Punto, ludziska maja rozne odbicia.

    Karajmy za posiadanie nozy - dzis kroisz chleb, jutro wbijasz komus w
    plecy.

    ?

    > Mylisz sie. Po prostu niektorym wydaje sie ze "wolnosc" znaczy "bezprawie".

    Bezprawie? Lecz sie. To po prostu absurdalne prawo - mozesz cos
    legalnie kupic, a nie mozesz tego przewozic samochodem.