-
1. Data: 2002-03-25 06:38:02
Temat: oferta
Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>
Czy sklep, wypuszczajac ulotki reklamowe, jest zwiazany zaproponowanymi
cenami?
Ostatnio w moim miescie otwarto nowy sklep. W ulotkach reklamowych,
zapraszajacych do nowego sklepu i przedstawiajacych jego oferte byl pewien
towar, ktory mial byc sprzedawany po 199 zl. W dniu otwarcia towaru tego
oczywiscie nie bylo :)), drugiego dnia szczerze powiedziawszy nie wiem,
natomiast trzeciego dnia byl, ale kosztowal 256 zł. Spytany o cene pracownik
sklepu odpowiedzial, ze promocja owszem byla, ale tylko przez pierwsze dwa
dni od otwarcia sklepu. Teraz jest nowa cena. Ulotka reklamowa nie
informowala o tym, ze ceny beda aktualne tylko przez dwa dni...Mozna tak?
pozdrawiam
wisia
-
2. Data: 2002-03-25 12:31:29
Temat: Re: oferta
Od: "Buker" <n...@d...pl>
Art. 71 KC Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do
ogółu lub do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za
ofertę, lecz za zaproszenie do rozpoczęcia rokowań.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?