  • 1. Data: 2009-08-01 22:22:01
    Temat: odszkodowania od gminy
    Od: toster <t...@w...pl>

    Witajcie
    pod poniższym linkiem jest artykuł, z którego wynika, że mieszkaniec
    jednej z ulic Wrocławia chce się domagać odszkodowania od miasta w
    związku z remontem ulicy przy której ma aptekę.
    http://tiny.pl/hh56t

    Nie bardzo jednak widzę, jak chciałby to udowodnić. Jedyne, co mi
    przychodzi do głowy, to czyn niedozwolony, ale remontowania drogi
    raczej nie można pod to podciągnąć.

    Macie jakieś pomysły?

    toster

  • 2. Data: 2009-08-04 04:39:04
    Temat: Re: odszkodowania od gminy
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 02-08-2009 o 00:22:01 toster <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie bardzo jednak widzę, jak chciałby to udowodnić. Jedyne, co mi
    > przychodzi do głowy, to czyn niedozwolony, ale remontowania drogi

    co za problem? Mam date rozpoczecia robot. Patrze na rachunki fiskalne
    dobowe
    proownuje przed i podczas robot. Po czym odpoiwednio obliczam straty i za
    te straty pozywa sie odpowiedni organ.

    leon