    From: "Bartosch_M" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odstapienie od umowy gwaranji
    Date: Sun, 16 May 2004 10:59:50 +0200

    Witam

    jak w tytule:
    wyslalem sprzet do serwisu, mieli naprawic w ciagu 21 dni (chyba ze trzeba
    czesci z zagranicy sprowadzic), po miesiacu czekania (!) zadzwonilem do nich
    i dopiero sie obudzili i przyslali sprzet, ale NIE SPRAWNY!!! W gwarancji
    napisali ze kabel wymienili na nowy, ale po cholere jak i tak nie dziala.

    wyslalem wiec raz jeszcze piszac ze sie nie wywiazali z gwarancji i chce od
    niej odstapic

    (sorry za bledy bo nie jestem prawnikiem)

    Pytanie:
    - czego moge zadac? zwrotu pieniedzy (najlepiej) wymiany na nowy? Serwis
    twierdzi ze mi wymienia jak usterki nie bedzie sie dalo naprawic, ale ja juz
    mam prawo do odstapienia, czyz nie tak?

    pozdrawiam
    bartosch_m