  • 11. Data: 2004-07-27 06:38:22
    Temat: Re: odbiór listu poleconego na poczcie przez osobę trzecią
    Od: "VERTRET" <v...@o...pl>

    Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ce4sfn$1n2$1@inews.gazeta.pl...
    >co się już dzieje w tym pieprzonym kraju, że podpisane ręcznie
    upoważnienie, czy inny tego typu dokument nie ma żadnej wartości?

    A skąd poczta ma wiedziec, że to ty napisalas to upowaznienie?

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 12. Data: 2004-07-27 07:03:39
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > pieprzonym kraju, że podpisane ręcznie upoważnienie, czy inny tego typu
    > dokument nie ma żadnej wartości? Bo to nie pierwsza tego typu sytuacja...

    A notariusz to kto .... ?

  • 13. Data: 2004-07-27 07:12:28
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > 2 tygodnie, chyba ze Sad - wtedy tydzien.

    Z mojego doświadczenia: list polecony leży na poczcie 2 tygodnie. A list ze
    zwrotnym potwierdzeniem odbioru - tydzien. Nadawca nie ma tu znaczenia.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 14. Data: 2004-07-27 07:14:07
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > sąd też powinien dwa

    List ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru leży na poczice tydzień, nawet jak
    jest od sądu. Jeśli powinien dwa - to może sąd później ponownie go wysyła, aby
    zachować dwutygodniowy termin możliwości odbioru?

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 15. Data: 2004-07-27 07:16:21
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marcin Lubojański said the following on 2004-07-26 19:46:

    > Witam
    > Na mój były adres tymczasowego zamelowania dostałem list polecony.
    > Zawiadomienie odebrałem w niedzielę, bo akurat byłem u znajomych.
    Wait.
    Czy ci znajomi mieszkają (tzn. są zameldowani) pdo tym "byłym adresem
    tymczasowego zameldowania" ?
    Jeśli tak, to niech po prostu znajomy odbierze.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 16. Data: 2004-07-27 09:13:50
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Wait.
    > Czy ci znajomi mieszkają (tzn. są zameldowani) pdo tym "byłym adresem
    > tymczasowego zameldowania" ?
    > Jeśli tak, to niech po prostu znajomy odbierze.

    Chodzi o akademik...
    Nazwisko jest przecież inne.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 17. Data: 2004-07-27 09:14:24
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marcin Lubojański said the following on 2004-07-27 11:13:
    [...]

    > Chodzi o akademik...
    A to gorzej :-(
    > Nazwisko jest przecież inne.
    To nie ma znaczenia.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 18. Data: 2004-07-27 14:50:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Liwiusz wrote:
    > List ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru leży na poczice tydzień, nawet jak
    > jest od sądu. Jeśli powinien dwa - to może sąd później ponownie go wysyła, aby
    > zachować dwutygodniowy termin możliwości odbioru?

    Nie wiem co robi poczta ;), ale po wyroku TK przepisy, zarówno w
    postępowaniu karnym jak i cywilnym, wyraźnie przewidują, że po upływie 7
    dnia przesyłka jest awizowana powtórnie i czeka kolejne 7 dni.

    KG

  • 19. Data: 2004-07-27 17:36:25
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 lip o godzinie 08:38, na pl.soc.prawo, VERTRET napisał(a):

    > upoważnienie, czy inny tego typu dokument nie ma żadnej wartości?
    >
    > A skąd poczta ma wiedziec, że to ty napisalas to upowaznienie?

    To w jakim celu wogóle istnieje coś co nazywa się: _upoważnienie_?
    Jest podany w nim numer dowodu osobistego, tożsamośći? Jest np. PESEL,
    adres zamieszkania, imię i nazwisko? czytelny podpis?
    To jest to _upoważnienie_.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 20. Data: 2004-07-27 17:37:33
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 lip o godzinie 09:03, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > A notariusz to kto .... ?

    ROTFL

    Ile wynosi taksa notarialna za sporządzenie upoważnienia pocztowego? ROTFL

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423