  • 1. Data: 2003-07-10 05:09:17
    Temat: niezamowiona oferta handlowa
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

    Chciałbym wysłać oferte współpracy jako firma do drugiej firmy. Domyslam się
    ze moze byc to uznane za niezamowiona oferte handlowa, dlatego najpierw
    chcialbym wyslac zapytanie o zgode na przeslanie takiej oferty. Czy w
    zapytaniu moge wspomniec o jaki rodzaj wspolpracy chodzi ? Co moze zawierac
    a co czego nie moze takie zapytanie, by nie bylo uznane za niezamowiona
    oferte handlowa. Moze jakis przyklad ?

    pozdr.

    Sebasto

  • 2. Data: 2003-07-10 13:01:09
    Temat: Re: niezamowiona oferta handlowa
    Od: "MCH" <m...@o...pl>

    Witam

> [...]
    zawierac
    > a co czego nie moze takie zapytanie, by nie bylo uznane za niezamowiona

    Myślę, że prosta informacja zawierająca podstawowe
    wiadomości o Twojej firmie i zapytanie o możliwość podjęcia
    współpracy nie będzie odebrana jako niezamówiona informacja
    handlowa.
    Zauważ, że w definicji "informacji handlowej" jest mowa o __promowaniu__
    (pośrednim lub bezpośrednim) towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy.
    Myślę, że informacja w stylu: "Jesteśmy firmą z branży papierniczej (nazwa,
    adres).
    Czy chcielibyście nawiązać współpracę?" jest pod tym względem neutralna.

    ---------
    Michał