  • 1. Data: 2008-03-02 21:27:39
    Temat: namierzanie komórki???
    Od: "Jacek Kwiatek" <w...@g...pl>

    witam

    Ile czasu potrzebuje policja zeby namierzyc goscia ktory wysyla obrazliwe
    teksty do kobiety za pomoca komorki na prepaida ? Bardzo prosze o odpowiedz
    sprawa karna..

  • 2. Data: 2008-03-02 21:36:00
    Temat: Re: namierzanie komórki???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Kwiatek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    Od kilkunastu minut, do nigdy, jeśli sprawca jest cwany.

  • 3. Data: 2008-03-02 21:36:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jacek Kwiatek" <w...@g...pl> wrote
    > Ile czasu potrzebuje policja zeby namierzyc goscia ktory

    Zależy czy w ogóle zechce to zrobić i jak pilna jest sprawa... Twoja to
    raczej słaba jest...

    >wysyla obrazliwe teksty do kobiety (...)
    > sprawa karna..

    Jaka sprawa karna...?! Conajwyżej wykroczenie, chyba, że jest grozi albo
    coś...

  • 4. Data: 2008-03-02 21:37:34
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    "Jacek Kwiatek" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ile czasu potrzebuje policja zeby namierzyc goscia ktory wysyla obrazliwe
    > teksty do kobiety za pomoca komorki na prepaida ? Bardzo prosze o

    Co to znaczy "namierzyc"? Stwierdzic spod jakiego numeru wysyla, czy tez
    gdzie sie znajduje?
    Pzdr.,
    uC

  • 5. Data: 2008-03-02 21:46:00
    Od: "Jacek Kwiatek" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    uC <b...@u...uc> napisał(a):

    > "Jacek Kwiatek" <w...@g...pl> wrote in message

    > Co to znaczy "namierzyc"? Stwierdzic spod jakiego numeru wysyla, czy tez
> [...]

    chodzi oto aby go namierzyc i zlapac, wysyla wulgarne smsy erotyczne i
    rozne fantazje erotyczne

  • 6. Data: 2008-03-02 21:59:51
    Od: "::" <n...@n...pl>

    Za duzo filmow ogladasz Policja nie ma mozliwosci namierzenia komorki.

    Operator teoretycznie moze zgrubnie podac komorke w ktorej pracuje telefon i
    teoretyczna pozycje, lub jesli komorka ma odbiornik GPS dokladna pozycje z
    bledem 5 metrow

  • 7. Data: 2008-03-02 21:59:59
    Od: "|<onrad" <k...@g...com>

    Jacek Kwiatek pisze:
    > chodzi oto aby go namierzyc i zlapac, wysyla wulgarne smsy erotyczne i
    > rozne fantazje erotyczne

    No to to nie jest sprawa karna.
    Ja mialem sprawe karna (kradziez) przy ktorej sprawce mozna bylo
    namierzyc po komorce. Policja powiedziala ze do takich blahych spraw
    takiego namierzania sie nie robi.

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 8. Data: 2008-03-02 22:35:39
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > chodzi oto aby go namierzyc i zlapac, wysyla wulgarne smsy erotyczne i
    > rozne fantazje erotyczne

    Jeśli policja naprawdę zechce to zrobi to,
    nieważne jest ile to zajmie czasu....i tak procedury zgłoszenia
    sprawy i podjęcia działania zajmują trochę czasu.

    A są naprawdę proste metody aby to o czzym mówisz zrobić....

    Ustaw sobie w komórce numer na liście nieodbieranych i już, każdemu
    po jakimś czasie taka zabawa się nudzi.

    zbyszek

  • 9. Data: 2008-03-03 01:10:29
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "::" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Za duzo filmow ogladasz Policja nie ma mozliwosci namierzenia komorki.

    może Ty za mało , bo ma taką możliwość

    > Operator teoretycznie moze zgrubnie podac komorke w ktorej pracuje telefon
    > i teoretyczna pozycje, lub jesli komorka ma odbiornik GPS dokladna pozycje
    > z bledem 5 metrow

    taa, to że aparat się loguje do jednego btsa nie znaczy że nie ma
    komunikacji z pozostałymi okolicznymi bo w przeciwnym razie skąd by miał
    wiedzieć, że musi się przełączyć do tego z silniejszym sygnałem i że wogóle
    któryś z okolicznych jest w zasięgu i ma np. silniejszy sygnał?

    pozycja jest wyznaczana na podstawie kilku btsów i dokładność zależy m.in.
    od ich ilości i częstotliwości działania i faktycznie nie jest bardzo
    dokładna i może wynieść np. 100metrów.

    dalej z dokładnością wkraczają już mobilne sprzęty bardziej precyzyjne,
    które podprowadzić mogą pod drzwi do użytkownika ale to z uwagi na różne
    okoliczności w tym przypadku absolutnie nie realne a i inne sposoby niezbyt
    prawdopodobne. W takim przypadku jeśli były to jakieś obelgi to nawet imeia
    może nie będzie im się chciało wyciągać;)

    ale odpowiadając na pytanie o namierzenie samego imeia to może zająć
    zorientowanemu policjantowi nawet kilka minut i na tej podstawie oczywiście
    można teoretycznie sprawdzić, gdzie dany aparat się znajduje, nawet jeśli
    włożona jest inna kara sim i np. kto jest właścicielem zarejestrowanej karty
    sim włożonej do aparatu miesiąc temu... ale w przypadku obelg nikt
    prawdopodobnie nie będzie nic takiego robił;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 10. Data: 2008-03-03 01:58:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dekazzze pisze:
    > Użytkownik "::" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > może Ty za mało , bo ma taką możliwość

    Teoretycznie? Tak. Realnie w takim przypadku? Nie za bardzo ;)

    [ciach]

> [...]
    > okoliczności w tym przypadku absolutnie nie realne a i inne sposoby niezbyt

    Jak sobie wyobrażasz namiar kierunkowy na jedną konkretną komórkę?

    [ciach]

> [...]
    > sim włożonej do aparatu miesiąc temu... ale w przypadku obelg nikt
    > prawdopodobnie nie będzie nic takiego robił;)

    Zakładasz, że telefon lub SIM są gdzieś zarejestrowane i nie są fałszywe
    (IMEI można przerobić).

    Jakby to była jakaś grubsza sprawa (porwanie, zamach) to jasne, ale dla
    takiej dupereli byłoby to IMHO nieuzasadnione angażowanie środków.