  • 1. Data: 2008-03-02 20:27:28
    Temat: zakup mieszkania, interpretacja zapisu - proszę o poradę (długawe ale ciekawe)
    Od: "mico" <g...@g...pl>

    Witam,

    zapis paragrafu

    "W ramach realizacji inwestycji, o której mowa w ... o stanie wykończenia
    ... FIRMA YYY zobowiązuje się do wybudowania lokalu mieszkalnego w
    miejscowości XXX o pow. użytkowej 35 m2 >>>wraz z piwnicą<<< ."

    jest ustalona cena całkowita do zapłaty, która jest iloczynem w/w pow.
    użytk. i ceny jednostkowej.

    Na koniec budowy zgodnie z Umową jest rozliczenie końcowe i to jest OK, ale
    nie podobają mi się następujące sprawy:

    - nie podoba mi się to bo w umowie nie ma mowy o cenie za piwinice, która
    jest wg mnie wliczona w cenę m2 mieszkania. Czy też tak to widzicie?
    - gdyby nawet liczyć dodatkowo cenę jednostkową piwnicy to jest wg mnie
    zawyżona chociażby z braku wykończenia takiego jak mieszkania, bo albo
    mówimy o "lokalu mieszkalnym" łącznie z piwnicą, albo nie mówimy wcale bo
    "LM" nie może być piwnicą.

    z Waszej strony liczę na opinię, która pozwoli mi podjąc decyzję o
    ewentualnym podejsciu do tematu (np. prawnik) czy walczyć o parę złotych czy
    olać i przeklinać pod nosem sku...stwo i poniekąd swoje naiwne podejście.

    pozdrawiam

    w razie pytan uzupelnie swój wpis