  • 1. Data: 2022-02-24 18:50:07
    Temat: na granicy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    i co ja slysze: uchodzcy wojenni moga wjechac do Polski bez paszportu,
    wizy i innych dokumentow.
    I nikt ich nie aresztuje za nielegalne (jakze to tak - bez paszportu?)
    przekroczenie granicy, a jeszcze udzieli pomocy.

    Nasz minister tak mowi.

    Widzisz Robercie - mozna i tak :-)

    J.

  • 2. Data: 2022-02-24 18:55:52
    Temat: Re: na granicy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 18:50, J.F pisze:
> [...]
    > I nikt ich nie aresztuje za nielegalne (jakze to tak - bez paszportu?)
    > przekroczenie granicy, a jeszcze udzieli pomocy.

    Ponieważ to są uchodźcy. Tamci nie byli.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-02-24 19:00:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ponieważ to są uchodźcy. Tamci nie byli.

    Hm...

    "Por. Michalska zapewniła o gotowości funkcjonariuszy SG do pomocy
    uchodźcom z Ukrainy i przyjmowaniu wniosków o ochronę międzynarodową.
    Dodała, że związane z tym procedury SG "ma już przećwiczone na
    przykładzie Białorusi"."

    I ponoć mają przyjmować wnioski o ochronę międzynarodową, a robert
    twierdził że się nie da, bo trzeba na przejściu graniczny, ale jak
    pójdziesz na przejscie graniczne to je zamkną - paragraf 22:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 4. Data: 2022-02-24 20:11:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 18:55:52 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ponieważ to są uchodźcy. Tamci nie byli.

    Tamtych nikt nie pytal.
    Wladza ich nie chciala.

    J.

  • 5. Data: 2022-02-24 21:49:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 20:11, J.F pisze:
    > Tamtych nikt nie pytal. Wladza ich nie chciala.

    Nie, bo tak stanowi prawo międzynarodowe. Nie uchodzili bezpośrednio z
    zagrożonego terenu.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-02-24 21:53:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, bo tak stanowi prawo międzynarodowe. Nie uchodzili bezpośrednio z
    > zagrożonego terenu.

    A co za różnica - wniosek przyjmuje się tak samo, co najwyżej odrzuca.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 7. Data: 2022-03-10 14:01:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ilu ciapatych (młodych, zdrowych, niewykształconych) przyjąłeś pod swój dach?

    -----

  • 8. Data: 2022-03-10 21:35:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2022 o 14:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ilu ciapatych (młodych, zdrowych, niewykształconych) przyjąłeś pod swój
    > dach?

    A ty ile osób wyleczyłeś? Pytanie tylko pozornie bez sensu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 9. Data: 2022-03-11 10:31:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciapatych z roszczeniowej postawy?
    Kilku.

    -----

  • 10. Data: 2022-03-11 17:27:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2022 o 10:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ciapatych z  roszczeniowej postawy?
    > Kilku.

    Bohater!

    --