  • 21. Data: 2004-11-25 17:19:09
    Temat: Re: kwalifikacja gwaltu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Piszę o Japonii tradycyjnej. Chodzi mi o XIX wiek, gdzie kobieta miała prawo
    > do jednego życzenia do męża - w całym życiu.

    Pisałeś w czasie teraźniejszym, a przypominam, że mamy już XXI wiek ;->

  • 22. Data: 2004-11-25 19:24:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:co546e$1fm1$1@news2.ipartners.pl...

    > Pisałeś w czasie teraźniejszym, a przypominam, że mamy już XXI wiek ;->

    No to się faktycznie zagalopowałem. Choć tradycje kulturowe są tam nadal
    takie, ze kobieta, to niestety coś gorszego. Choć to cywilizowany kraj i za
    pokazanie nóg raczej faktycznie nikogo tam nie kamieniują.