  • 1. Data: 2005-08-05 09:27:54
    Temat: korekta deklaracji cit spółki przejętej w 2004-jaki właściwy US?
    Od: "losten " <a...@N...gazeta.pl>

    witam

    mam pytanie

    przejeliśmy spółke w kwietniu 2004 roku i okazało sie ze należy zrobic
    korekte deklaracji cit (deklaracji która była robiona przed przejęciem czyli
    przed kwietniem 2004 roku)
    moje pytanie brzmi

    Do jakiego Urzędu skarbowego mam wysłac ta korekte?
    do tego w którym jestem obecnie czy moze do którego została złożona pierwotna
    deklaracja?

    sprawdzałem różne ksiązki lecz informacje są nie jednoznaczne dlatego prosze
    o pomoc

    pozdrawiam
    losten