  • 1. Data: 2009-04-03 20:20:09
    Temat: konto pocztowe a odejście z pracy
    Od: "PYTON" <j...@i...pl>

    Witam

    Jako że nie jestem zorientowany dobrze w temacie więc zwracam się do
    speców. Sprawa wygląda następująco. Narzeczona pracowała w pewnej firmie.
    Na potrzeby pracy założyła sobie pocztę na gmail.com Konto zawiera w
    adresie tylko imię i nazwisko narzeczonej. Jako że dziewczyna zmienia pracę
    chciała się rozliczyć ze służbowego komputera, Tel itp. Jej szef stwierdził
    że musie też podać hasło do konta i nie może się na nim logować. Tłumaczy to
    tym że na konto mogą przychodzić informacje poufne dotyczące firmy. I moje
    pytanie, czy pracodawca może żądać wydania hasła do konta? W końcu konto
    zostało założone przez nią i jest na jej imię i nazwisko. Dziewczyna
    odmówiła podania hasła twierdząc że nie chce żeby ktoś mógł wysyłać z jej
    konta korespondencję podszywając się pod nią. Czy ktoś ma pomysł czym się
    podeprzeć na rozmowie z szefem ??

  • 2. Data: 2009-04-03 20:25:03
    Temat: Re: konto pocztowe a odejście z pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PYTON" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie chce żeby ktoś mógł wysyłać z jej konta korespondencję podszywając
    > się pod nią. Czy ktoś ma pomysł czym się podeprzeć na rozmowie z

    Skoro to nie na jego serwerze, to nie może. To prywatne konto Twojej
    dziewczyny. A że parcodawca, nie założył jej służbwoego, to już jego
    problem.

  • 3. Data: 2009-04-03 20:39:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gr5r1i$3tu$1@inews.gazeta.pl PYTON
    <j...@i...pl> pisze:

    > Jako że nie jestem zorientowany dobrze w temacie więc zwracam się do
    > speców. Sprawa wygląda następująco. Narzeczona pracowała w pewnej
    > firmie. Na potrzeby pracy założyła sobie pocztę na gmail.com
    Czyli jest to prywatne konto.
    Normalnie pracodawca udostępnia konto firmowe.

> [...]
    > nim logować. Tłumaczy to tym że na konto mogą przychodzić informacje
    > poufne dotyczące firmy. I moje pytanie, czy pracodawca może żądać
    Może.
    Ale nie trzeba się tym przejmować.

> [...]
    > nie chce żeby ktoś mógł wysyłać z jej konta korespondencję podszywając
    > się pod nią. Czy ktoś ma pomysł czym się podeprzeć na rozmowie z
    Niczym. Nie ma sensu z nim o tym gadać.
    A jak już koniecznie pragnie, to "zapomnieć" hasła i niech wał spada.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-04-03 20:40:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PYTON wrote:
    > Jej szef stwierdził
    > że musie też podać hasło do konta i nie może się na nim logować. Tłumaczy to
    > tym że na konto mogą przychodzić informacje poufne dotyczące firmy.

    Niech się szef pójdzie bujać.
    Mógł założyć konto na firmowym serwerze.

    > I moje
    > pytanie, czy pracodawca może żądać wydania hasła do konta?

    Nie.

> [...]
    > konta korespondencję podszywając się pod nią. Czy ktoś ma pomysł czym się

    Niczym się nie podpierać.
    Powiedzieć, że nie i koniec.
    Jak chcą to niech oni się czym podeprą np w sądzie.

  • 5. Data: 2009-04-03 20:46:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PYTON pisze:
> [...]
    > konta korespondencję podszywając się pod nią. Czy ktoś ma pomysł czym się

    To niech sobie założy drugie konto na gmailu, zapisze gdzieś cenne maile i
    adresy, niech wykasuje wszystko i odda to głupie konto (już bez danych)
    pracodawcy.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-04-03 21:18:06
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Z własnym nazwiskiem w nazwie???
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-04-03 21:21:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > To niech sobie założy drugie konto na gmailu, zapisze gdzieś cenne maile i
    > adresy, niech wykasuje wszystko i odda to głupie konto (już bez danych)
    > pracodawcy.

    ROTFL !!!
    Te przyszłe prywatne maile też ma od razu wykasować?

    Od razu widać że kompletnie nie czujesz tematu, o którym się wypowiadasz.

  • 8. Data: 2009-04-03 21:25:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Skoro to nie na jego serwerze, to nie może. To prywatne konto Twojej
    > dziewczyny. A że parcodawca, nie założył jej służbwoego, to już jego

    Przyszło mi do głowy jeszcze jedno. Ponieważ dziewczyna pewnie sie łączyła
    z tym mailem z służbowego konta, to nie wykluczone, że tam zostały hasła
    dostępu. Dla pewności z domowego komutera bym pozmieniał te hasła.

  • 9. Data: 2009-04-03 21:29:22
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    animka (a...@t...nie.ja.wp.pl) w wiadomości
    <gr5kp4$cns$1@node1.news.atman.pl> napisał:

    > To niech sobie założy drugie konto na gmailu, zapisze gdzieś cenne
    > maile i adresy, niech wykasuje wszystko i odda to głupie konto (już
    > bez danych) pracodawcy.

    Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...

    (Dla zainteresowanych <gr5kp4$cnr$1@node1.news.atman.pl>).

    --
    Pozdrawiam, Jenka

  • 10. Data: 2009-04-03 21:51:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jenka wrote:

    > Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...

    Masz u mnie piwo.