  • 1. Data: 2009-04-03 17:26:02
    Temat: czy można podać do sądu cywilnego urząd
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    czy osoba prywatna może do sądu podać urząd za nie wywiązywanie się z
    ustawowych obowiązków i domagać się wywiązania się z nałożonych przez prawo
    obowiązków

  • 2. Data: 2009-04-03 17:57:28
    Temat: Re: czy można podać do sądu cywilnego urząd
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > czy osoba prywatna może do sądu podać urząd za nie wywiązywanie się z
    > ustawowych obowiązków i domagać się wywiązania się z nałożonych przez
    > prawo
    > obowiązków

    W pewnych przypadkach... choc na ogol sa nieco inne procedury.

    Ja sie nei znam za bardzo na postepowaniu administracyjnym, ale jak opiszesz
    dokladnie o jaki urzad i o jakie obowiazki chodzi, to ktos Ci moze cos
    doradzi :)

    Pozdrawiam
    SDD