    From: "Misiek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komorka i nauczyciel
    Date: Mon, 9 Feb 2004 15:42:21 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@qn46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy nauczyciel ma prawo zabrac uczniowi telefon, gdy ten na lekcji robil cos
    z tym telefonem?
    czy ma prawo zabrac i powiedziec ze odda na drugi dzien?
    sytuacja ma sie tak ze nauczycielka zabrala mi telefon, a ja w tym czasie
    sprzedaje auto i numer w ogloszeniu jest podany na komorke, a takze jest mi
    ta komorka potrzebna do kontaktowania sie ze znajomymi i nie tylko, jesli
    nie odbiore to moge stracic troche kasy...
    albo jak nie bede mial z czego zadzwonic...
    dadam iz jestem juz pelnoletni, a za telefon place ok 250-350 zl na
    miesiac..
    szkola - Liceum Ogolnoksztalcace
    jak zmusic nauczyciela do oddania tego telefonu wczesniej?
    jest na to jakis przepis?
    albo cos?
    przeciez jest to jesli sie nie myle przywlaszczenie..

    pozdrawiam Michał