  • 1. Data: 2008-01-06 19:34:50
    Temat: koles przywalil mi w tyl, co teraz?
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

    Witam!!!

    Jest taka sytuajca, koleś uderzył mi w tył auta, lekko, ale jest dość spora
    rysa, koszt malowania ok 300zł. Nie znam kolesia, ale mam numery rejestracyjne,
    tylko to zdążyłem zauważyć, zadnych świadków, ale pewnie na jego aucie tez cos
    widać. Czy jest jakis łatwy sposób aby zciągnśc z kolesia te kwote? Czy musze
    wzywać policje, czy da sie jakoś łatwiej, jeśli oczywiście on nie bedzie chciał
    zapłacić.

  • 2. Data: 2008-01-11 10:20:42
    Temat: Re: koles przywalil mi w tyl, co teraz?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sop3k pisze:
> [...]
    > wzywać policje, czy da sie jakoś łatwiej, jeśli oczywiście on nie bedzie chciał

    Powinieneś zgłosić na policji ucieczkę z miejsca zdarzenia.

    I to szybko, zanim gostek odmaluje sobie samochód.

  • 3. Data: 2008-01-12 08:44:59
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:cesj55-hd7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Powinieneś zgłosić na policji ucieczkę z miejsca zdarzenia.

    Nie ma takiego wykroczenia.

    --
    Pzdr
    Leszek