  • 21. Data: 2022-06-01 19:47:19
    Temat: Re: kod źródłowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2022 o 09:44, dantes pisze:

    > I ludzie w PL z tym nic nie robią?
    > Jakiś projekt ustawy by to zmienić? Były chociaż próby?

    Były - niejaki (nie poprawiać!) zero zreformował sądy i teraz działają
    dwa razy gorzej i dwa razy wolniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-06-01 19:48:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2022 o 08:09, J.F pisze:

    > Kiepski komunikat.
    > Raz, ze Ziobro nie dba wlasciwie o podlegle sprawy, tzn backupy,
    > dwa - a po co on go mial na laptopie?
    > I czemu zabral jedyną kopie z depozytu?

    Ojej - pan zero ma to w dupie. I możesz pana zero w zero pocałować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2022-06-01 19:50:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    zylem-przypadkowo-chcialem-zaplacic,nId,215635#crp_s
    tate=1

    > Chciałem właśnie nieśmiało do tego wydarzenia nawiązać.

    Dodam, że w sądzie uległo spontanicznemu zniszczeniu nagranie, gdzie nie
    widać kolumny p.o.remier straszydło. I co? I nic.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2022-06-01 22:03:39
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.06.01 o 08:09, J.F pisze:

    > Zapewne wiele programow takich jest.
    > A prawie wszystkie ... uzywaja jakis bibliotek, ktorych nikt nie
    > kontroluje.
    >
    > A jeszcze jest kwestia taka, ze program moze nie wiedziec, co to za
    > sprawa. Wpisuje sie nr sprawy z ksiązki/rejestru sądu i program nie
    > wie co to za sprawa.
    > Jak rejestr w dodatku papierowy, to nawet nie moze sie dowiedziec
    > :-)

    https://helion.pl/search?qa=&szukaj=php

    Sam silnik losujący można napisać w 3 minuty w PHP8
    Sortowanie tablicy
    https://www.php.net/manual/en/language.types.array.p
    hp

    robi się jedną instrukcją:
    https://www.php.net/manual/en/function.shuffle.php

    Kolejne godziny programisty to dorobienie grafiki, aby strona wizualnie
    jakoś wygladała, bazy MySQL do wpisania nazwisk sędziów, bazy MySQL do
    wpisywania numerów spraw, panelu do wpisywania i kasowania elementów
    podlegających losowaniu.

    Być może dałoby się to napisać od zera w 2-10 godzin
    https://www.google.com/search?q=średnia+stawka+godzi
    nowa+programisty

    Dla małych kilkugodzinnych projektów stawka wynosi 180zł/godz, to w
    duzym zaokrągleniu 1800 zł netto. Ewentualnie jakieś pozbycie się praw
    autorskich, które już można wyceniać podobnie wg własnej fantazji,
    dlatego taki program może kosztować 30tys, 100tys, 500tys PLN - kwota
    dowolna.

  • 25. Data: 2022-06-02 01:38:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]

    Ma od tego ludzi, którzy są godni zaufania. Niestety informatyk od
    bekapów okazał się dalekim krewnym Tuska a może i ciotki z SS.

    Osobiście analizował kod źródłowy, czy oczywista zbieżność z KODem nie
    jest przypadkowa.

    No do analizy.

    > Ojej - pan zero ma to w dupie. I możesz pana zero w zero pocałować.

    Nie, bo chyba ten jego poślubiony talent dziennikarski byłby zazdrosny.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2022-06-02 08:05:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 01.06.2022 o 22:03, Krzysztof kw1618 pisze:

> [...]
    > autorskich, które już można wyceniać podobnie wg własnej fantazji,
    > dlatego taki program może kosztować 30tys, 100tys, 500tys PLN - kwota

    Bo nie istotny jest silnik losujący, a to jakie dane się wprowadzi -
    jeśli wprowadzi się tylko wyselekcjonowanych ludzi, to tacy zostaną wybrani.
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 27. Data: 2022-06-02 09:25:08
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 1 Jun 2022 19:47:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > Były - niejaki (nie poprawiać!) zero zreformował sądy i teraz działają
    > dwa razy gorzej i dwa razy wolniej.

    Bo "po włosku" "strajkujo"?

  • 28. Data: 2022-06-02 11:26:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 01 Jun 2022 23:38:48 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > bekapów okazał się dalekim krewnym Tuska a może i ciotki z SS.

    > Osobiście analizował kod źródłowy, czy oczywista zbieżność z KODem nie

    No, zgrabne tlumaczenie ... ale jakby to miala byc jedyna kopia,
    to zaraz mu zarzucą, ze manipulowal w kodzie :-)

    > No do analizy.

    Ale czemu nie kopie ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2022-06-02 11:33:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Jun 2022 22:03:39 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:

    > https://helion.pl/search?qa=&szukaj=php
    >
    > Sam silnik losujący można napisać w 3 minuty w PHP8

    Nie rozumiem ... "silnik losujacy" to pewnie funkcja rnd.
    Jest juz napisana.

> [...]
    > podlegających losowaniu.
    >
    > Być może dałoby się to napisać od zera w 2-10 godzin

    "czas podany przez programiste pomnóz przez 2 i zmien jednostke czasu
    na wyzsza".
    4-20 dni bedzie wlasciwe :-)

    Musisz jeszcze specjalnosci/izby uzupelnic, byc moze jakis szacunek
    dlugosci sprawy i czasu do emerytury, a moze zwolnienia lekarskie i
    urlopy ..

> [...]
    > autorskich, które już można wyceniać podobnie wg własnej fantazji,
    > dlatego taki program może kosztować 30tys, 100tys, 500tys PLN - kwota

    No wlasnie - 180zl/h to z kodem zrodlowym czy bez?

    Akurat w PHP to sie prawie samoczynnie rozumie, ze programista kod
    zrodlowy przekaze.

    J.

  • 30. Data: 2022-06-02 11:34:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Jun 2022 19:50:17 +0200, Shrek wrote:
    zylem-przypadkowo-chcialem-zaplacic,nId,215635#crp_s
    tate=1

    > Dodam, że w sądzie uległo spontanicznemu zniszczeniu nagranie, gdzie nie
    > widać kolumny p.o.remier straszydło. I co? I nic.

    Ale w sądzie czy nie wiadomo gdzie?

    A poza tym to nagranie chyba niewiele wnosi do sprawy.

    J.