  • 1. Data: 2005-10-21 17:54:09
    Temat: kaczka mi ubliża ! [?]
    Od: "SJ" <s...@T...pl>

    kaczyński publicznie ośwadczył: Lecha Kaczyńskiego mogą się obawiać tylko i
    wyłącznie ludzie nieuczciwi. Ja się obawiam oszołoma lecha kaczyńskiego i
    jestem człowiekiem uczciwym.
    Jak należałoby potraktować pod kątem prawnym jego oświadczenie? Pod względem
    logiki oświadczenie tego prymitywa stawia mnie w rzędzie ludzi
    nieuczciwych. Zdaje się , że prawo każe pomówienia ?

    Robol

  • 2. Data: 2005-10-21 18:05:37
    Temat: Re: kaczka mi ubliża ! [?]
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJ" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > logiki oświadczenie tego prymitywa stawia mnie w rzędzie ludzi
    > nieuczciwych. Zdaje się , że prawo każe pomówienia ?

    jesteś nieuczciwy twierdząc że jesteś uczciwy
    i sprawa się zamyka

    macso

  • 3. Data: 2005-10-21 18:13:13
    Od: "SJ" <s...@T...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SJ" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jesteś nieuczciwy twierdząc że jesteś uczciwy
    > i sprawa się zamyka
    >
    > macso

    Działanie w afekcie ;}

    Robol

  • 4. Data: 2005-10-21 18:54:27
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJ"

    > Działanie w afekcie ;}

    to może być co najwyżej okoliczność łagodząca
    ale nie ma znaczenia co do sedna sprawy

    macso

  • 5. Data: 2005-10-21 19:04:37
    Od: "SJ" <s...@T...pl>

    > Użytkownik "SJ"

    > to może być co najwyżej okoliczność łagodząca
    > ale nie ma znaczenia co do sedna sprawy
    >
    > macso

    A obrona konieczna ? Jestem bezpośrednio atakowany ! Nie mam prawa do obrony
    koniecznej jakem człowiek uczciwy ? Czy uważasz , że człowiek uczciwy nie ma
    prawa przywalić komuś kto mu np. zabiera portfel ? ;}
    A do sedna sprawy ma zanczenie to, że przed wysłaniem tego listu kaczka mnie
    pomówiła i wtedy mogłem być jeszcze uczciwy. I to fakt.
    Robol

  • 6. Data: 2005-10-21 21:31:01
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "SJ" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Zdaje się , że prawo każe pomówienia ?

    Mylisz się - jest wręcz przeciwnie.

    Pozdrawiawm

    Piotr

  • 7. Data: 2005-10-22 01:41:02
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    SJ wrote:
    > kaczyński publicznie o?wadczył: Lecha Kaczyńskiego mog? się obawiać

    tylko i
    > wył?cznie ludzie nieuczciwi. Ja się obawiam oszołoma lecha kaczyńskiego
    Fobia. A wiec NTG: pl.sci.medycyna

    I zarazem pomowienie. A wiec ta grupa. Ale takze sugeruje udac sie na
    pl.hum.polszczyzna gdzie wyjasnia zasady stosowania wielkich liter.

    > jestem człowiekiem uczciwym.
    "UUuuu... wyparcie" - jak mowily rekiny z "Gdzie jest Nemo". A ten
    Windowsik to legalny? A Office? A przepisy ruchu drogowego zawsze
    Szanowny respektuje?

    > Jak należałoby potraktować pod k?tem prawnym jego o?wiadczenie? Pod względem
    > logiki o?wiadczenie tego prymitywa stawia mnie w rzędzie ludzi
    > nieuczciwych.

    Pomowienie i fobia raz jeszcze. I co to jest "kat prawny"? A z tym
    rzedem to rzeczywiscie przegwizdane. Zazwyczaj rzad ludzi nieuczciwych
    strasznie szeleci papierkami w kinie.

    Zdaje się , że prawo każe pomówienia ?

    Kaze pomowieniu co?

    hihihi,
    Jacek

  • 8. Data: 2005-10-22 14:36:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 21 Oct 2005 21:41:02 -0400, Jasek napisał(a):

    > "UUuuu... wyparcie" - jak mowily rekiny z "Gdzie jest Nemo". A ten
    > Windowsik to legalny? A Office? A przepisy ruchu drogowego zawsze
    > Szanowny respektuje?
    Pomijając pewien błąd logiczny w rozumowaniu inicjatora wątku to Twoja
    wypowiedź jest zastanawiająca gdyż też podobny błąd w nij tkwi.
    Codziennie idąc do pracy przechodzę przez ulicę w miejscu niedozwolonym-
    IYourHO: łamiąc pord jestem człowiekiem nieuczciwym,
    IYourHO: jako nieuczciwy powinienem obawiać się Kaczyńskiego.

    Wiesz gdzie w powyższym popełniasz błąd?

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2005-10-22 14:43:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    poreba napisał(a):

    > Wiesz gdzie w powyższym popełniasz błąd?

    Dajcie mi człowieka, a znajdę na niego paragraf?
    :-P

    M.

  • 10. Data: 2005-10-22 18:08:17
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > IYourHO: łamiąc pord jestem człowiekiem nieuczciwym,

    > Wiesz gdzie w powyższym popełniasz błąd?

    Zgodnie z http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=63773 łamanie np. PORD
    nie jest nieuczciwością? :-)

    Pozdrawiam

    Piotr