  • 1. Data: 2005-10-21 16:53:22
    Temat: Szach
    Od: "boukun" <b...@o...pl>

    Po dokładnie sześciu latach dobiegła końca moja sprawa w Strasburgu przeciwko
    Republice Federalnej Niemiec, dotycząca oszustwa socjalnego na miliardową
    skalę, polegającego na odbieraniu w Niemczech części cudzoziemcom prawa do
    zasiłków rodzinnych, z przeznaczeniem tych uzyskanych oszczędności na rzecz
    rozwoju państwa niemieckiego. W dniu 04. pażdziernika zapadł właśnie w tej
    sprawie wyrok w Trybunale Praw Człowieka, który zostanie podany do publicznej
    wiadomości dnia 25. października 2005. Sprawa ma charakter precedensowy i na
    podstawie mojego wyroku setki tysięcy obcokrajowców w Niemczech będzie być
    może mogło dochodzić roszczeń odszkodowawczych. Sprawę przeciwko rządowi RFN
    wytoczyłem osobiście, bez pomocy adwokatów. Zainteresowani niech wejdą 25.
    października na strone Trybunału podaną niżej i poszukają wyroku mojej skargi.

    boukun

    EUROPEAN COURT
    OF HUMAN RIGHTS

    COUNCIL OF EUROPE
    STRASBOURG

    Jaroslaw NIEDZWIECKI ul. Luzycka 75 58-100 SWIDNICA POLOGNE

    FOURTH SECTION

    ECHR-LE20.1R KU/hpi
    Application no. 58453/00 Niedzwiecki v. Germany

    Dear Sir,
    I write to inform you that on 4 October 2005 the Chamber adopted a
    judgment in the aboye case.
    The judgment will be sent to you in writing on 25 October 2005 by post,
    and that notification will constitute delivery of the judgment (Rule 77 §§ 2
    and 3 of the Rules of Court).
    I should further inform you that the judgment will also be made available
    on the Court's Internet site (http://www.echr.coe.int) on the date of
    notification.

    Yours faithfully,

    Section Registrar