  • 1. Data: 2005-08-27 12:49:36
    Temat: już jest tak dobrze, że nawet sędziowie "dorabiają się" majątków
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html

    Sędzia Dariusza Czajka jak pisze prasa jeździ volvo kombi (nowe kosztuje ponad
    80 tys.), posiada dom w prestiżowej miejscowości pod Piasecznem k/Warszawy i
    jest założycielem i kanclerzem prywatnej uczelni prawniczej EWSPiA, właściciela
    największego w kraju jachtu, na pokładzie którego organizowane są prestiżowe
    imprezy pod patronatem J. Kwaśniewskiej..

    Oczywiście prawo wyraźnie ogranicza możliwości dodatkowego zarobkowania przez
    sędziów poza sądem, a pensja sędziego na jego stanowisku to około 3 tys. netto.
    Cuda??

    Tymczasem jak pisze prasa, tak się składa, że sędzia Dariusz Czajka ogłasza
    pośpiesznie upadłości firm, których aktywa następnie trafiają do biznesów
    powiązanych z... tym samym sędzią Dariuszem Czajką. Sędzia nawet nie został
    wykluczony z zawodu, do czego aktywnie przyczynił się podczas rozprawy
    dyscyplinarnej Tadeusz Szymanek - sędzia Sądu Najwyższego w stanie spoczynku -
    ojciec Jolanty Szymanek Deresz, który jest zatrudniony w uczelni EWSPiA
    powiązanej z bezkarną Czajką.

    Uczelnia EWSPiA, której Czajka jest założycielem-kanclerzem tak się
    składa "uczy prawa" w budynku przejętym z jednej z upadłości prowadzonych
    przez... tego samego sędziego Dariusza Czajkę jak pisze prasa. Koledzy
    prokuratorzy na stanowiskach w Zrzeszeniu Prawników Polskich, którego Czajka
    jest prezesem mają jednak oczy szeroko zamknięte. Podczas gdy prasa rozpisuje
    się o kolejnych upadkach bezkarnego sędziego Czajki, Prezydent RP nadaje w 2003
    roku współtwórcom szkoły EWSPA wysokie odznaczenia państwowe, w tym
    nawet ... "Krzyż Komandorski Orderu Odrodzenia Polski z Gwiazdą".

    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html

  • 2. Data: 2005-08-27 13:32:12
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...tam>

    "www.czarnalista.com symboli sądownictwa"
    <c...@p...onet.pl> wrote in message

    (...)

    Tak rządzą różowi z czerwonymi.

    MK

  • 3. Data: 2005-08-27 16:28:10
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):
    > http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html
    >
    > Sędzia Dariusza Czajka jak pisze prasa jeździ volvo kombi (nowe kosztuje ponad
    > 80 tys.),

    Czy on ci się sni.
    Czytałem ten sam post już chyba wszędzie, aż boję się otworzyć lodówkę.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 4. Data: 2005-08-27 19:54:50
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    > Czy on ci się sni.

    śnię o tym, aby to był sen. ale niestety to jest rzeczywistość, w której znany
    sędzia-autorytet czerpie korzyści materialne z prowadzonych przez siebie spraw
    i to totalnie bezkarnie - czy może być coś gorszego w sądownictwie? To tak
    jakby minister zdrowia po kryjomu uczył dzieci w szkole jak palić papierosy.

    Niestety nie wszystkim jest do śmiechu; prawdę mówiąc nikomu nie powinno być,
    bo ostatecznie za podboje sędziego płacą nie tylko poszkodowane firmy i ich
    pracownicy, ale także skarb państwa, który odpowiada finansowo za przestępczą
    działalność urzędników państwowych.

    > Czytałem ten sam post już chyba wszędzie, aż boję się otworzyć lodówkę.

    To cenna uwaga ;) Obiecuję ją dogłębnie przeanalizować.

    > --
    > Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    > Ci rację. ;-)

    Czy mnie też czeka taki los??

  • 5. Data: 2005-08-28 06:48:38
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

> [...]

    > jakby minister zdrowia po kryjomu uczył dzieci w szkole jak palić papierosy.

    wiem o tym,
    przypominasz mi o tym, gdy czytam newsy naukowe na onecie, i gdy czytam
    o kampanii wyborczej i gdy jestem na pl.soc.prawo.

    Znasz obowiązujące procedury prawne?

    To zrób porządek.

  • 6. Data: 2005-08-28 08:39:54
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    > wiem o tym,
    > przypominasz mi o tym, gdy czytam newsy naukowe na onecie, i gdy czytam
    > o kampanii wyborczej i gdy jestem na pl.soc.prawo.

    newsy naukowe? może było coś o takich małych sprytnych ptaszkach czajkach. ale
    to nie moja robota. wielu ludzi z własnej inicjatywy umieszcza news o sędzi
    Czajce - to już praca zbiorowa :)

    ostatnio nawet na grono.net - nie mam tam dostępu, więc nawet nie wiem czy to
    był dział motoryzjacja (volvo?), czy numizmatyka (medale od Kwaśniewskiego).
    Jak byś natrafił, to daj znać.

    > Znasz obowiązujące procedury prawne?
    >
    > To zrób porządek.

    Od robienia porządków jest prokuratura i październik 2005r.

    Dotychczas wszystko było z automatu umarzane ku chwale wymiaru sprawiedliwości.
    A przed sądem dyscyplinarnym koledzy sędziowie niespodziewanie zauważyli po
    kilku latach trwania postępowania, że część zarzutów "się przedawniła". Sędzia
    Czajka jest więc dzisiaj czysty i wypolerowany i uczy młode czajki "prawa" w
    uczelni EWSPA, której jest założycielem.

    NIEZALEŻNA prokuratura - jak to wspaniałomyślnie stwierdził p.Cimoszewicz
    znający się na rzeczy. W takiej NIEZALEŻNEJ prokuraturze urzędują prokuratorzy,
    którzy zasiadają na stanowiskach w Zrzeszeniu Prawników Polskich, którego
    bezkarny sędzia Czajka jest prezesem. Widać nie przeszkadza im, że siedziba OW
    ZPP mieści się w budynku przejętym z jednej z kontrowersyjnych upadłości
    prowadzonych przez.. komisarza sędziego Czajkę. Cóż, zdarza się. Jak widzisz to
    nie jest tylko jeden ptaszek, ale cała watacha.

  • 7. Data: 2005-08-28 08:48:18
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):

    > Cóż, zdarza się. Jak widzisz to
    > nie jest tylko jeden ptaszek, ale cała watacha.

    wiem wiem , czytałem
    napisz do Interwencji lub do Uwagi.

    może ktoś się zajmie, tylko może przestać wrescie pisać w kółko o tym
    samym, bo to nudne jest

  • 8. Data: 2005-08-28 09:59:38
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    > wiem wiem , czytałem
    > napisz do Interwencji lub do Uwagi.

    jestem jakiś taki nieśmiały dzisiaj.
    może sam napisz? przecież to nie jest tylko moja czajka.

    czy jesteś z tych co lubią obserwować zza winkla jak ktoś załatwia się na
    trawnik w parku łazienkowskim? takie to osobliwe, ale przynajmniej nie jest
    nudno. Nawet łabędzie się wtedy gapią. tylko że one mówić nie umieją.

  • 9. Data: 2005-08-28 10:41:28
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):

    > jestem jakiś taki nieśmiały dzisiaj.
    > może sam napisz? przecież to nie jest tylko moja czajka.

    moja też nie,
    a Twoje tweirdzenia nie wydają mi się specjalnie wiarygodne.

> [...]
    > trawnik w parku łazienkowskim? takie to osobliwe, ale przynajmniej nie jest
    > nudno. Nawet łabędzie się wtedy gapią. tylko że one mówić nie umieją.

    Czyli jeśli Ty nic nie robisz poza rozgłaszaniem tego w sieci to dobrze,
    a gdy ja nic nie robię, to źle, tak?

    Ciekawe spojrzenie.
    Moim zdaniem Twoje zarzuty są mocno mętne i nie poparte dowodami.

  • 10. Data: 2005-08-28 11:22:42
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem Twoje zarzuty są mocno mętne i nie poparte dowodami.

    więc zajęło to nam 8 postów, aby dojść do sedna ;)

    "mocno mętne" i "nie poparte dowodami" - jesteś mądrzejszy od Pulsu Biznesu,
    Gazety Wyborczej, Życia Warszawy, TVP, TVN, WPROST i wielu innych, które
    przedstawiły dowody? W tym przelewy, które dokonywał sędzia Czajka; dokumenty z
    rozpraw, które potwierdzają, że sędzia czerpał korzyści majątkowe z ogłaszanych
    przez siebie upadłości firm.

    Jesteś może mądrzejszy od Sądu Najwyższego, który co prawda uratował Czajkę,
    ale przyznał że "być może wymierzona kara jest zbyt łagodna". Jesteś wreście
    może mądrzejszy od przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości, którzy postawili
    zarzuty Czajce przed sądem dyscyplinarnym, nazywając sędziego Czajkę "jednym z
    dwóch czarnych symboli polskiego sądownictwa" jak pisze Gazeta Wyborcza.

    Jak by nie było, przekonałeś mnie swoimi wątpliwościamy, że mam jeszcze dużo do
    zrobienia i wiadomości o Czajce nadal powinny być publikowane, tak długo, jak
    długo rozsiewane są wątpliwości w sprawie która jest jasna. Sędzia Czajka
    czerpie korzyści materialne z ogłaszanych przez siebie upadłości firm. Jaki
    może być gorszy zarzut wobec sędziego - symbolu sprawiedliwości?
    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html