  • 11. Data: 2020-07-20 22:20:05
    Temat: Re: ja działa Sanepid ?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2020 o 11:56, J.F. pisze:
    > a propos - cos sie zmienilo - dzieci z Wegorzewa na kolonii w Białym
    > Dunajcu mialy stycznosc z pielegniarka zarazona wirusem.
    > Czy im sie te kolonie skonczyly, czy je przerwano - tego nie
    > powiedziano, ale jak autokar wrocil do Wegorzewa, to wszystkim pobrano
    > wymazy, zrobiono testy, i juz po kilku godzinach ogloszono, ze dzieci
    > zarazone nie sa, i kwarantanny im robic nie trzeba.

    są dwa szpitale jednoimienne w woj. warmińsko-mazurskim, z tego co wiem,
    to za dużo tam roboty nie mają, ale epidemia to epidemia i jest
    odpowiednia ustawa przegłosowana przez PO-PSL

  • 12. Data: 2020-07-21 10:31:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >są dwa szpitale jednoimienne w woj. warmińsko-mazurskim, z tego co
    >wiem, to za dużo tam roboty nie mają, ale epidemia to epidemia i jest
    >odpowiednia ustawa przegłosowana przez PO-PSL

    Jakos tak w-a i lubuskie maja najmniej zachorowan.
    Ciekawe - wirus nie lubi wody ?

    Ale po wakacjach moze sie zmienic :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-07-21 10:53:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.07.2020 o 10:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakos tak w-a i lubuskie maja najmniej zachorowan.
> [...]

    to już problem innych województw, w warmińsko-mazurskim, cisza spokój,
    mnóstwo żeglarzy i ludzi na plaży i tak to jest na wielkich mazurskich
    jeziorach:)))))))))))

  • 14. Data: 2020-07-22 18:44:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.07.2020 o 10:53, u2 pisze:

    > to już problem innych województw, w warmińsko-mazurskim, cisza spokój,
    > mnóstwo żeglarzy i ludzi na plaży i tak to jest na wielkich mazurskich
    > jeziorach:)))))))))))

    Statystyki są robione po adresie zameldowania, a nie faktycznego pobytu.
    W Warszawie mnóstwo ludzi wynajmuje mieszkania bez zameldowania.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2020-07-22 19:20:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Statystyki są robione po adresie zameldowania, a nie faktycznego pobytu.
    > W Warszawie mnóstwo ludzi wynajmuje mieszkania bez zameldowania.

    to już problem warszafki, na wielkich mazurskich jeziorach pokój i spokój