  • 1. Data: 2020-07-15 10:11:22
    Temat: Czy Onet ma prawo nienawidziec Polski?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozumiem, że im się marzy nie Polska lecz P0lska, ale takiej fali hejtu tam jeszcze
    nie widziałem.

  • 2. Data: 2020-07-15 10:15:01
    Temat: Re: Czy Onet ma prawo nienawidziec Polski?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Polaków wg szwabskiego Onetu mordowali oczywiście nie Niemcy, lecz jacyś
    nieokreśleni naziści (wcześniej czy później się dopisze,
    że pewnie p0lacy):
    www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/kozlice-niecodzie
    nne-znalezisko-masowy-grob-nazistow-w-polsce/ly14v0v
    ,79cfc278

  • 3. Data: 2020-07-15 12:15:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Rozumiem, że im się marzy nie Polska lecz P0lska, ale takiej fali
    >hejtu tam jeszcze nie widziałem.

    A co konkretnie masz na mysli ?
    Bo co prawda onet ma obecnie niemieckiego wlasciciela, ale ludzie
    pracuja tam zwykli - z Polski.

    I moze tylko sie troche obawiaja, ze jak PiS sie zabierze za
    repolonizacje mediow, to ich wyp* z pracy, bo wszyscy beda musieli
    Prezesa chwalic.

    A jak sie rozkladaja obywatele, to mozna przesledzic po wynikach w
    komisjach - w jednej Duda 87%, w innej 20% ..

    A hejt ... moze to
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/andrze
    j-duda-wkrecony-przez-pranksterow-sprawe-zbadaja-slu
    zby/0bl026q,79cfc278

    tylko ktos grzecznie poczekal az do "po wyborach".

    czy to
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/walki-
    frakcyjne-w-pis-gajcy-morawiecki-na-celowniku-kurski
    ego-i-ziobry/6ebb7ww,79cfc278

    J.

  • 4. Data: 2020-07-15 13:02:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z obecnie:
    "Duda dał sie nabrać"
    "Spisek w PiS"
    "wkręcili Andrzeja Dudę"
    "Koszty kampanii Dudy"
    "eurodeputowany wzywa kraje UE do ostatecznych działań wobec Polski"
    "PiS idzie na wojnę"
    "jesli ktoś chce prawdy, to jest idiotą"
    "Emeryci nie dostaną bonu"
    "Duży pesymizm w prognozach NBP"
    "Sztuczne gesty Agaty Dudy"
    "Agata Duda zatruta paproć"
    "Wynik wyborów wywrócony do góry nogami"
    "sprzedaje dom powodem jest wynik wyborów"
    "Karnista o decyzji TK kompromitacja prezydenta"
    "Niepotrzebnie głosowaliśmy, bo Duda i tak wygrał"
    "żałuję, że Kaczyńscy nie zostali aktorami"

    Dla odmiany:
    "Tusk pokazała zdjęcie: fani zachwyceni"

    Wczoraj było gorzej, właściwie to wyglądało jakby Czaskoski wygrał wyroby.

    No to ja do zwolenników P0: trzeba było sobie wygrać.

    -----

  • 5. Data: 2020-07-15 13:38:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jul 2020 12:15:29 +0200, J.F. napisał(a):

    > A co konkretnie masz na mysli ?

    Pewnie chodzi o to, że rosyjscy psotnicy wkręcili Maliniaka i pisopaci
    muszą to jakoś odreagować, ale ja bym im w tym nie pomagał. Niech się
    zwrócą do DudaPomocy.

    https://www.youtube.com/watch?v=zu4x31g42K4&feature=
    youtu.be

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-07-15 15:05:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.07.2020 o 10:15, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > p0lacy):
    > www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/kozlice-niecodzie
    nne-znalezisko-masowy-grob-nazistow-w-polsce/ly14v0v

    e tam, taki Niemiec Hans G. mówił w obecności Polaków, że chętnie zabije
    wszystkich Polaków, polski sąd uznał, że to nie są groźby
    karalne:)))))))))))))))

  • 7. Data: 2020-07-15 19:40:51
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-07-15 10:11, ąćęłńóśźż wrote:
    > Rozumiem, że im się marzy nie Polska lecz P0lska, ale takiej fali hejtu
    > tam jeszcze nie widziałem.

    Ponieważ jest to grupa o prawie, to tak, ma prawo. Czy naprawdę
    nienawidzi, to temat na inna grupę ;)

    MSPANC

  • 8. Data: 2020-07-16 11:33:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >"Karnista o decyzji TK kompromitacja prezydenta"
    >"Niepotrzebnie głosowaliśmy, bo Duda i tak wygrał"
    >"żałuję, że Kaczyńscy nie zostali aktorami"

    Rzetelne dziennikarstwo, a nie TVPiS ? :-)

    Polowe bym zakwalifikowal jako po prostu informacje.
    W imie sympatii mieli nie wspominac, ze NBP oficjalnie przewiduje
    kiepskie wyniki ekonomiczne ?

    Czy emeryci nie dostana bonu na wakacje? Albo ze Duda dal sie nabrac ?

    https://www.tvp.info/
    znajdz tu cos o tym.

    Choc o Dudzie jest. Daleko, moze nie rzuci sie w oczy.
    I z sympatia ... ale to nie zarzut.

    Natomiast tego spisku w PiS to jestem bardzo ciekaw.
    Maja jakies rzetelne informacje, ktos ich wkreca, czy celowo mieszają
    :-)

    >Dla odmiany:
    >"Tusk pokazała zdjęcie: fani zachwyceni"

    Musi byc jakas rownowaga dla mediow tzw "narodowych" :-)

    >Wczoraj było gorzej, właściwie to wyglądało jakby Czaskoski wygrał
    >wyroby.
    >No to ja do zwolenników P0: trzeba było sobie wygrać.

    "sprzedaje dom powodem jest wynik wyborów" :-)
    Przy czym zauwaz, ze to nie onet, oni tylko powtarzaja.

    A gdzies tam jeszcze w tle "repolonizacja mediow" ... nie pozwolimy
    takiemu onetowi pluc nam w twarz :-P

    J.

  • 9. Data: 2020-07-16 11:51:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jul 2020 13:02:36 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > "Karnista o decyzji TK kompromitacja prezydenta"
    > "Niepotrzebnie głosowaliśmy, bo Duda i tak wygrał"
    > "żałuję, że Kaczyńscy nie zostali aktorami"

    To obciach odpowiadać ąckiemu, tym bardziej że to go utrzymuje przy życiu,
    ale nieśmiało zapytam, gdzie w powyższym jest coś o Polsce?
    Są tylko artykuły o Maliniaku i misiewiczach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2020-07-16 15:36:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 11:51, trOlin pisze:
    > To obciach odpowiadać ąckiemu, tym bardziej że to go utrzymuje przy życiu,

    trolololin odpowiada, wie, że chciałby ąckiego zabić, ale nie może

    > ale nieśmiało zapytam, gdzie w powyższym jest coś o Polsce?
    > Są tylko artykuły o Maliniaku i misiewiczach.

    trololololin to Polska, reszta to maliniaki i misiewicze:))))))))))))))))))