  • 1. Data: 2004-09-24 21:02:31
    Temat: immunitet
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Ostatnio o tym w TV głośno, o zniesieniu immunitetów. Wypowiedzi polityków
    są tak mętne, że nie wiem, czy chodzi o immunitet parlamentarny, czy też
    sędziowsko - prokuratorski ? Zastanawiam się, czy to dobrze odebrać np.
    sędziom immunitety, czy nie stwarza to jakiś zagrożeń dla demokracji ? Jakie
    jest Wasze zdanie na ten temat ?

    ---
    Pzdr

  • 2. Data: 2004-09-24 22:45:19
    Temat: Re: immunitet
    Od: "KALKOL" <w...@G...PL>

    Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sędziowsko - prokuratorski ? Zastanawiam się, czy to dobrze odebrać np.
    > sędziom immunitety, czy nie stwarza to jakiś zagrożeń dla demokracji ?

    Papka pod publikę.
    Zniesienie jakiegokolwiek imunitetu znosi zasadę tójpodziału władzy.

  • 3. Data: 2004-09-24 23:00:55
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 00:45:19 +0200, KALKOL napisał(a):

    > Papka pod publikę.
    > Zniesienie jakiegokolwiek imunitetu znosi zasadę tójpodziału władzy.

    Nie boj sie trojpodzial tez chca zniesc
    po co komu senat ;)

    --
    JFK
    wbrew wszelkim pozorom adres

  • 4. Data: 2004-09-24 23:18:45
    Od: "KALKOL" <w...@G...PL>

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie boj sie trojpodzial tez chca zniesc

    kto? gdzie? jak?

  • 5. Data: 2004-09-25 09:22:58
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 23:02:31 +0200, Marek <m...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > sędziowsko - prokuratorski ? Zastanawiam się, czy to dobrze odebrać np.
    > sędziom immunitety, czy nie stwarza to jakiś zagrożeń dla demokracji ?

    Odebrać sędziom immunitety - i jak sędzia nam nie odpowiada wystarczy
    złożyć na niego zawiadomienie o przestępstwie i już problem z głowy.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 6. Data: 2004-09-25 10:18:27
    Od: Patryk <p...@N...onet.pl>

    JFK wrote:
    > Nie boj sie trojpodzial tez chca zniesc
    > po co komu senat ;)
    trojpodzial to parlament sady i prezydent wiec nawet jak zniosa senat to
    nadal bedzie trojpodzial wladzy

    --
    Patryk

  • 7. Data: 2004-09-25 12:50:50
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Patryk <p...@N...onet.pl> w poscie
    news:cj3glo$q4g$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > trojpodzial to parlament sady i prezydent wiec nawet jak zniosa senat

    Chyba parlament sady i RZAD - prezydent ma swoje 3 grosze w kazdej z wladz
    (rozwiazywanie sejmu, ulaskawienia i teki prezydenckie)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiazywanie zadan, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 8. Data: 2004-09-25 12:56:20
    Od: Jarek <a...@s...abc>

    In article <cj222c$k4s$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@i...pl
    says...

    > sędziom immunitety, czy nie stwarza to jaki=3F zagrożeń dla demokracji ? Jakie
    > jest Wasze zdanie na ten temat ?

    Zniesc immunitety.
    90% podatek dla najlepiej zarabiajacych.
    Kingsajz dla kazdego.

    --
    Pozdrawiam, Jarek
    PGP: 0x7E9C34CA

  • 9. Data: 2004-09-25 13:52:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odebrać sędziom immunitety - i jak sędzia nam nie odpowiada wystarczy
    > złożyć na niego zawiadomienie o przestępstwie i już problem z głowy.

    Do czasu skazania nadal sędziuje. Dlaczego ma nie odpowiadać za pospolite
    przestępstwo?
    Jest ponad prawem?

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-09-25 17:45:12
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 15:52:05 +0200, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

> [...]
    > wiadomości

    > Do czasu skazania nadal sędziuje. Dlaczego ma nie odpowiadać za pospolite

    NIe jest. I wbrew temu co niektórzy myśla sędziowie odpowiadają za
    przestępstwo pospolite - tyle tyko że aby móc ich pociągnąć do
    odpowiedzialności potrzebna jest zgoda sadu dyscyplinarnego.