  • 11. Data: 2004-05-16 09:17:08
    Temat: Re: gwarancja i zwrot, raz jeszcze
    Od: "Bartosch_M" <b...@o...pl>

    witam

    czy jak sprzedaje cos sasiadowi to tez moze on zadac ode mnie naprawienia
    jak mu sie to cos zepsuje, czy to sie tyczy tylko komisu?

  • 12. Data: 2004-05-16 09:36:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c87bnk$h8e$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bartosch_M wrote:
    > czy jak sprzedaje cos sasiadowi to tez moze on zadac ode mnie naprawienia
    > jak mu sie to cos zepsuje, czy to sie tyczy tylko komisu?

    Jesli sprzedaz mu to jako przedsiebiorca a on to kupi jako osoba prywatna.
    W pozostalych przypadkach odpowiedzialnosc taka mozna wylaczyc.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2004-05-16 10:05:36
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marcin Debowski wrote:

    > Jesli sprzedaz mu to jako przedsiebiorca a on to kupi jako osoba prywatna.
    > W pozostalych przypadkach odpowiedzialnosc taka mozna wylaczyc.

    1. albo nie ;)
    2. ale trzeba to zrobić w umowie, a nie potem powiedzieć, że się nie
    odpowiada

    KG