  • 1. Data: 2006-01-02 15:38:56
    Temat: dzierżawa-proszę o pomoc
    Od: "aaasia" <j...@n...pl>

    witam wszystkich,
    nie wiem czy dobrze trafilam...
    Piszę pracę zaliczeniową na temat umowy dzierżawy i utknęłam w punkcie
    dotyczącym stron umowy, a dokładniej; jak wygląda zawieranie umowy( jakie
    warunki muszą być spełnione), w której stronami są: osoba fizyczna-osoba
    fizyczna, osoba prawna-osoba fizyczna, osoba prawna-osoba prawna. Jeśli ktoś
    jest w stanie udostępnić mi jakieś materiały bądź udzielić jakichś wskazówek
    na ten temat to bądę niezmiernie wdzięczna i z góry dziękuję za pomoc

    pozdrawiam
    aaasia

  • 2. Data: 2006-01-02 19:59:50
    Temat: Re: dzierżawa-proszę o pomoc
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    aaasia napisał(a):

> [...]
    > warunki muszą być spełnione), w której stronami są: osoba fizyczna-osoba
    > fizyczna, osoba prawna-osoba fizyczna, osoba prawna-osoba prawna.

    W każdym wypadku zawieranie umowy wygląda tak samo, z tym że osobę
    prawną musi reprezentować właściwy organ.
    Treść umowy - czyli to co strony winny ustalić - zawiera kodeks cywilny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2006-01-03 08:59:31
    Od: "aaasia" <j...@n...pl>

> [...]
    > prawną musi reprezentować właściwy organ.
    > Treść umowy - czyli to co strony winny ustalić - zawiera kodeks cywilny.

    Dzięki za odpowiedź