-
31. Data: 2008-09-02 07:08:38
Temat: Re: dwa etaty a informowanie pracodawcy
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
Dnia Mon, 01 Sep 2008 21:55:42 +0200, cef napisał(a):
> Tak bliżej, to rozdział o zasadach pobierania
> zaliczek przez płatników - w szczególnosci oswiadczenia pracownikow
> dotyczące ograniczenia zaliczek o tę kwotę 1/12 tzw kwoty wolnej.
W tym wypadku wystarczy, że nie nakaże drugiemu pracodawcy odliczania
"kwoty wolnej" - nie musi nawet podawać przyczyny takiej decyzji. Pierwszy
pracodawca nie musi z tego powodu nic wiedzieć o istnieniu drugiego.
Najnowsze w dziale Prawo
-
6 najczęstszych błędów przy zawieraniu umów w życiu codziennym. Jak ich uniknąć?
-
Współpraca z brytyjskimi firmami po Brexicie. Jak unikać najczęstszych błędów?
-
Opóźnienie w odbiorze bagażu na lotnisku: co może zrobić pasażer i jakie ma prawa?
-
Rewolucja na rynku pracy: inspektor PIP zdecyduje w trybie natychmiastowym o zamianie umowy zlecenie na etat