  • 51. Data: 2021-11-30 12:48:22
    Temat: Re: Od foliarzy-1 dla foliarzy-2 - Słowacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Nov 2021 20:58:52 +0100, t-1 napisał(a):

    > No to jeszcze należało by co najmniej zbadać korelację z nakładami na
    > "służbę zdrowia" w tych wszystkich krajach.

    Portugalia w tym zestawieniu raczej nie przoduje, a Malta jest jeszcze
    niżej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 52. Data: 2021-11-30 19:09:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2021 o 12:48, Olin pisze:

    > Portugalia w tym zestawieniu raczej nie przoduje

    A to wyróżnia się w koronozamordyźmie:P

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2021-11-30 19:10:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2021 o 21:10, t-1 pisze:

    > Strzelili sobie w stopę.
    > Te statystyki dowodzą tylko tego, że bogate kraje UE lepiej leczą
    > chorych niż biedne.

    Z tego wykresu widać co kto chce, bo jest na nim za mało danych żeby
    wyciągnąć logiczne wnioski.

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-12-01 10:23:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 30 Nov 2021 19:09:02 +0100, Shrek napisał(a):

    > A to wyróżnia się w koronozamordyźmie:P

    Można tak powiedzieć, bo 92% dorosłych jest zaszczepionych, co na prawilnym
    foliarzu nie robi żadnego wrażenia, bo wiadomo, że niska śmiertelność na
    kowida to zasługa dużej ilości wybielacza na osobę, a nie żadnych tam
    szczepionek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 55. Data: 2021-12-01 11:51:50
    Temat: Re: dla myślących
    Od: n...@o...pl

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie. Oficjalne dane Ministerstwa Choroby i Nagłej Śmierci.

    Konfederacja podaje dane Ministerstwa?

  • 56. Data: 2021-12-01 20:44:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2021 o 10:23, Olin pisze:

> [...]
    > foliarzu nie robi żadnego wrażenia, bo wiadomo, że niska śmiertelność na
    > kowida to zasługa dużej ilości wybielacza na osobę, a nie żadnych tam

    Niska śmiertelność może być związana z różnymi rzeczami. Z goólnym
    zamordyzmem również. BTW - jak tam szwecja?

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2021-12-01 22:41:08
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Niska śmiertelność może być związana z różnymi rzeczami. Z goólnym
    > zamordyzmem również. BTW - jak tam szwecja?

    Zaszczepiona.

  • 58. Data: 2021-12-01 22:53:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2021 o 22:41, n...@o...pl pisze:

    > Zaszczepiona.

    Poważnie? Mają mniej niż my z tego co pamiętam.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2021-12-01 23:01:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2021 o 22:53, Shrek pisze:

    > Poważnie? Mają mniej niż my z tego co pamiętam.

    Wróć, żle pamiętałem;)

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2021-12-01 23:43:33