  • 1. Data: 2002-08-26 20:39:15
    Temat: czy list jest wlasnoscia adresata
    Od: "Salome" <s...@g...pl>

    Czy list, ktory otrzymalam od kogos jest prawnie moja wlasnoscia i moge go
    publikowac, badz pokazywac bez wiedzy nadawcy?

    Salome

    http://monikacichocka.wizytowka.pl/ (for dummies;)))
    http://www.monikacichocka.tpi.pl/ (Java&Flash included)

  • 2. Data: 2002-08-26 20:50:29
    Temat: Re: czy list jest wlasnoscia adresata
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Salome" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy list, ktory otrzymalam od kogos jest prawnie moja wlasnoscia i moge go
    > publikowac, badz pokazywac bez wiedzy nadawcy?

    Problemy z Nora N?:-))))

    HaNkA

  • 3. Data: 2002-08-27 13:30:29
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    > Czy list, ktory otrzymalam od kogos jest prawnie moja wlasnoscia i moge go
    > publikowac, badz pokazywac bez wiedzy nadawcy?

    IMHO zależy od zawartości:
    możesz odpowiadać za zniesławienie, ujawnienie informacji niejawnych itp.

    Pozdrawiam

    Dominik Jan Domin

  • 4. Data: 2002-08-27 15:41:03
    Od: "Salome" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > możesz odpowiadać za zniesławienie, ujawnienie informacji niejawnych itp.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Dominik Jan Domin

    Dziekuje bardzo:))))

    Pozdrawiam serdecznie